Naboer - ryst posen

Status
Ikke åben for yderligere svar.
det kunne være en ide, at ryste posen ind imellem, så man får nye naboer. Det vil give en ekstra udfordring i duellerne. Samtidig kunne man evt maskinelt lave seedning i 4-6 grupper, så det bliver en jævn blanding og ikke rene super/nybegynder-nabolag. Der kunne evt. tages højde for klanmedlemmer, så der ikke kommer for mange klanmedlemmer i samme nabolag når posen rystes.

Endvidere synes jeg at 28 naboer ( i Brisgaard) er i underkanten, der burde være mindst 45-50 for at der er mere aktivitet i spillet. I det nabolag jeg er i er der 5 som ligger i top 12 ud af 28 og der er ca 7.000 spillere.
 
Senest redigeret:

DeletedUser

Guest
Kan kun støtte op om dette, ligger i samme nabolag som Vakini og må sige at vi efterhånden er ved at være irriterende få her..

Cheers, Chris-R
 

DeletedUser

Guest
Støtter også op om dette, jeg er i et andet nabo lag men her har vi præcis samme frustrerende forhold..
Dette har været forslået flere gange, men hver gang får vi en sang fra de varme lande om at det er implementeret og vi bare skal vente til mandag, men der er ikke sket en fløjtende ... i de sidste 3 måneder, eller jo der sker det som vi får at vide der ikke kan ske (sangen er at den ikke kan blande nabolag hvis der er for stor point forskel)! at en helt ny med 70 point kommer ind i nabolaget, han står der så cirka i en uge og forsvinder så igen (forståeligt nok) med en rigtig dårlig oplevelse af FOE..

Forstår simpelt hen ikke at udviklerne er så ligeglad med nye spillere, men samtidig ikke kan se at det er frustrerende for dem der har været med et godt stykke tid, os der dagligt kæmper for at være med i toppen, men ikke har en chance med kun 30 naboer at hive point fra, det er trods alt gennem plyndring og vunde kampe at man laver de fleste point...

Medicus
 

DeletedUser12

Guest
Det er stadig en beta og de (udviklerne) prioriterer hele tiden hvor de vil udvide deres funktioner næste gang. Om dette bliver ændret eller det fungerer bedre på andre servere kan jeg dog ikke svare på :)
 

DeletedUser

Guest
Det er stadig en beta og de (udviklerne) prioriterer hele tiden hvor de vil udvide deres funktioner næste gang. Om dette bliver ændret eller det fungerer bedre på andre servere kan jeg dog ikke svare på :)

Hej Skolehaven

Jeg ved at du ligger meget arbejde i din post som Moderator og har været en stor hjælp for mange, mange tak for det...
Når det så er sagt så kommer du en sjælden gang med ligegyldig konstatering som bare er mere frustrerende end hvis du ikke havde skrevet noget :)
Det du skriver nu, er præcis det samme som du skrev sidste gang jeg var inde på dette emne med naboer (bare med nogle andre ord), håber at du kan være bare en smule mere konkret næste gang du kommer med feedback til dette emne..

Pfft evt. noget feedback fra udviklerne istedet for dine egne ... skal vi sige intetsigende kommentarer :)

Tag det som konstruktiv kritik, som sagt du gør trods alt meget for at hjælpe herinde ;)
 
skolehaven, min oplæg skal både ses som en mulighed til forbedring af spillet (når den endelige version er klar) samt en lettere frustration over for få naboer. hvis jeg ikke spillede på både Arvahall og Brisgaard, men kun spillede på Brisgaard, så er der for lidt aktivitet/drive i spillet, og det ville få mig til at søge andre browserspil. det er måske en af årsagerne til at der er så mange inaktive spillere, og det er vel ikke det som spiludviklerne ønsker?
Dette er ment som en forbedringside samt bliver forhåbentlig opfattes som konstruktiv kritik.
 

DeletedUser12

Guest
Jeg syntes personligt at det er konstruktiv kritik og jeg håber som de fleste af jer også på at udviklingen ville gå hurtigere.
 

DeletedUser5

Guest
hvor langt i forskel har i på jeres naboer, bare for info skyld ?

Jeg har de sidste par uger syntes jeg ligget sammen med 1. pladsen på v1. Han har 266.846 point.
mig som så har 16.675 bliver hver dag slagtet af denne person fordi jeg intet kan stille op med hans enheder.

Så jeg vil også sige at det nabolag er det dårligste i dette spil.
At det så måske er lidt single player spil det her, og vi kun har kampene imellem os spillere som værne multi funktion det er så det.
Men i det mindste nyder jeg spillet og syntes da resten er underholdende :)

Så folkens, jeg ser feedback på dette emne, men jeg syntes ikke som sådan jeg ser nogle idéer om hvordan det kan blive bedre / fungere anderledes.
 

DeletedUser

Guest
Vi har allerede anmodet om, at istedet for en ramme på 40%, så skulle den sættes op til 50% eller mere, men vi har stadig ikke fået ordenlig svar, da der er så travlt lige for tiden. Jeg skal nok prøve at presse citronen lidt mere, og give besked når jeg hører noget nyt i sagen.
 

Daenerys

Medlem
Seekhunt til orientering kan jeg sige, at i Arvahall er jeg i et nabolag der længe har ligget omkring 45 spillere som pt. spænder fra 35.849 til 761 point og i Brisgaard er vi 25 i mit nabolag og det har vi været siden den anden uge verden var oppe. Her spænder vi pointmæssigt fra 102.598 til 809 og har pt. 8 i top 30
 
Jeg er i samme nabolag som Daenerys, vi er nu nede på 25 spillere i nabolaget, hvoraf de 10 er i samme klan, det er ved at blive meget kedeligt her, så sammenlægning af nabolag er ved at være meget påkrævet, hvis jeg skal bruge mere tid på Brisgaard.
 

DeletedUser

Guest
Sidste nyhed fra udviklerne; Der bliver arbejdet på at hæve sammenlægningsreglen. Lige nu er den på 40%, men vi prøver at hæve den til 50% og muligvis også 60% hvis det bliver nødvendigt. Lige nu er problemet at kompleksiteten af sammenlægningerne er lidt voldsom, så vi vil prøve med dette først, og så håbe på at der er flere sammenlægninger af nabolag fremover. :) Jeg kan ikke sige præcis hvornår det vil ske, men vi håber det vil komme i en ny opdatering inden for et par uger.
 

DeletedUser

Guest
Mange tak for en konkret tilbagemelding, så må vi håbe det hjælper..

Nu er jeg ikke programmerings nørd, men man kunne mildne kompleksitetten i at forbedre dette, hvis bare man samlede de 80 bedste i det samme nabolag, så nummer fra 81 -160 i det næste nabolag, osv... (så kan man bruge klanrang i programmeringen til at dele nabolag op)

På denne måde undgår man også at alle de bedst placerede er i den samme klan, da dette vil være en ulempe i forhold til at få point.

Det ville også være en rigtig god og lettere måde at opleve fremgang på for de spillere der er bidt af spillet og især for de nye som kommer til.

Det kunne også være fedt hvis man navngav nabolag (måske bare med rangering), så man kunne søge på et bestemt nabolag, og relatere i chat til disse områder.

Til sidst kunne det være rigtig sjovt hvis alle nabolag kunne have deres egen opslagstavle, hvor alle naboer kunne håne, sladre, rose, joke, osv. med hinanden - det ville give mere sjov i gaden..

Nå men hvis udviklerne kunne bruge ideen til sammenlægning ville det være cool, medmindre der er andre der kan se nogle problemer som jeg ikke lige har tænkt på :) så pyt med resten, det var bare tanker som jeg fik lyst til at lufte :D

God dag til alle
 

DeletedUser12

Guest
Så forslaget er at du gerne ser nabolagen delt op i en slags ligaer isf? Vi kan jo sende forslaget videre og se hvad de siger til det. Jeg vil dog gerne høre hvad andre mener om dette forslag.


mht hån sladder osv så er det det vi har forummet til de enkelte verdener til :) Deri kunne man lave den slags tråde for de forskellige nabolag ;)
 

DeletedUser

Guest
@Skolehaven

yep lidt lige som ligaer, men tanken opstod da jeg tænkte hvordan man kun lave en "mindre kompleks kodning" som ville komme det egentlige problem til livs :)

hører også gerne hvad andre mener om dette :)
 
hvis kørslen blev kørt hver uge/14. dag, burde der seedes, hvis muligt ud fra dels tidsalder, pointstørrelse samt klan.
hvis man kører ud fra seedning, vil man kæmpe for at komme opad, for at blive seeded bedst muligt
hvis man kører ud fra ligaer, vil det i toppen af ligaerne blive et spil om ikke at rykke op, da oprykkerne så vil blive underdogs i næste liga, samt i bunden af ligaerne, en kamp for at komme ned og blive topdog der.
 

DeletedUser1071

Guest
Nu kan jeg ikke se, hvad der er sket siden 6. juli 2012, og jeg orker ikke at bladre alle opdateringer igennem for at se, om der skulle være noget omkring dette emne.
Er der sket noget?
Hvad er "sammenlægningsreglen" som "Lige nu er den på 40%"? fra indlæg nr. #12
Hvad er "en ramme på 40%"? fra indlæg nr. #9
 

DeletedUser2122

Guest
Nu kan jeg ikke se, hvad der er sket siden 6. juli 2012, og jeg orker ikke at bladre alle opdateringer igennem for at se, om der skulle være noget omkring dette emne.
Er der sket noget?
Hvad er "sammenlægningsreglen" som "Lige nu er den på 40%"? fra indlæg nr. #12
Hvad er "en ramme på 40%"? fra indlæg nr. #9

Hej Majsen 3.
En tråd fra 2012 du har fået fat på her. Tingene er i mellem tiden ændret så dette ikke er gældende mere.
Nabolag er i dag "tidsalder specifikke" så der normalt kun er max 2 tidsaldre når nabolaget bliver lavet (nye verdener kan dog afvige)
Mvh.
Fugazi.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top