Ang. klager på brisgard

DeletedUser566

Guest
Jeg har igennem længere tid været i en lille klan som ikke direkte er interesseret i KvK men kun i kampene..:)
Nu problemet.. :oops: Jeg er begyndt at få beskeder i min "indbakke" om ikke at angribe i KvK :mad:da det går ud over deres forsvar..!!(det er ikke i en vennelig tone) :eek: Er der noget jeg er har glemt :rolleyes:eller går spillet ikke ud på at angribe hinanden (så længe det ikke er terror) og score point på den måde.Det skal siges at jeg angriber sjældent naboèr .Jeg laver stort set alle mine kampe på KE og KvK kortene.

LL
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg har igennem længere tid været i en lille klan som ikke direkte er interesseret i KvK men kun i kampene..:)
Nu problemet.. :oops: Jeg er begyndt at få beskeder i min "indbakke" om ikke at angribe i KvK :mad:da det går ud over deres forsvar..!!(det er ikke i en vennelig tone) :eek: Er der noget jeg er har glemt :rolleyes:eller går spillet ikke ud på at angribe hinanden (så længe det ikke er terror) og score point på den måde.Det skal siges at jeg angriber sjældent naboèr .Jeg laver stort set alle mine kampe på KE og KvK kortene.

LL

Hej lord louie.

Foe er et strategispil hvor det at kæmpe er en stor del af spillet. Hvordan der spilles er individuelt. Et led i spillet kunne være at alliere sig med andre, F.eks ved at lave en ikke angrebspagt. Uanset hvordan man spiller og kontakter hinanden skal Tonen dog være soper.
Hvis man modtager beskeder i indbakke eller via chat som ikke overholder en soper tone bør/kan man inerette det til support.
Dette gøres ved at højreklikke et sted i spillet på pågældende server, og der vælge support. Så kommer der en menu frem man kan følge .
Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser566

Guest
Hvad hjælper det når nogle af de klaner jeg angriber har spillere Der har "tætte kontakter" til en admin..:oops: det skal lige siges at jeg er IKKE interesseret i sektore kun kampene;) og det er der problemet er opstået da de mener det ikke er efter "god skik":eek: at blive ved med at angribe dem da det tære på deres styrker ..:eek:
 

DeletedUser2122

Guest
Hvad hjælper det når nogle af de klaner jeg angriber har spillere Der har "tætte kontakter" til en admin..:oops: det skal lige siges at jeg er IKKE interesseret i sektore kun kampene;) og det er der problemet er opstået da de mener det ikke er efter "god skik":eek: at blive ved med at angribe dem da det tære på deres styrker ..:eek:

Hej Lord Louie.

Får du trusler i din indbakke, skal du ikke tøve med at indberette det som en ticket til support. overholder beskeder ikke Inno. regler for god tone, vil der blive taget aktion på det . Det er vigtigt at det oprettes som ticket til support, og ikke bliver slået op her, da det i så fald vil bryde reglerne for god tobe her på forum.

Jeg er lidt uforstående over for input omkring " tætte forbindelser til en admin ".
Til oplysning så kan jeg fortælle at et medlem af admingruppen ikke behandler sager på en server hvor vedkommende spiller aktivt.

Mvh.
Fugazi.
 
Top