ferie under ke knap

DeletedUser2357

Guest
hvad med en " jeg deltager ikke i denne uge knap" i ke..så folk i yderste strenge krav ikke presses ud af en klan pga de skal på ferie, eller noget andet der tager ens tid...så de ikke tæller med men så heller ikke kan spille ke den uge..det skulle naturligvis være inden tirsdag kl 0800 man meldte sådan en ting ud via en knap... så kunne man drosle ned uden at skulle ud og ind igen osv... jeg tror det ville være til stor gavn med sådan en knap
 

DeletedUser2122

Guest
hvad med en " jeg deltager ikke i denne uge knap" i ke..så folk i yderste strenge krav ikke presses ud af en klan pga de skal på ferie, eller noget andet der tager ens tid...så de ikke tæller med men så heller ikke kan spille ke den uge..det skulle naturligvis være inden tirsdag kl 0800 man meldte sådan en ting ud via en knap... så kunne man drosle ned uden at skulle ud og ind igen osv... jeg tror det ville være til stor gavn med sådan en knap

Hej Chief tobber.

Som det er nu ser det ud til at fungere fint med at spillere melder sig ud f.eks søndag aften for så at indtræde igen mandag ( 7 dages reglen ) eller senest Tirsdag inden KE starter.
Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2357

Guest
Jo men det er da også fjollet at skulle være ude en hel uge fordi man er på ferie eller lige er presset på jobbet.. derfor kunne man jo godt lige vælge "at hoppe ke over" også stadig være i klanen.. man ville jo så heller ikke kunne kæmpe og vinde alle de fede ting, og det er da "straf" nok i sig selv... kom nu foe, lyt til folket
 

Morten70

Medlem
Enig angående en KE-knap der siger ikke deltagelse i ugens KE, og at personen derefter ikke er en del af klanens statistik for ugens KE
 

DeletedUser2122

Guest
Hvis en sådanne knap ville blive indført, vil det afstedkomme flere spørgsmål og krav fra andre spillere om ændringer.
Nogle vil mene at spillere under en ferieknap ikke skal tælle med i klanens samlede antal spillere, som jo er en afgørende faktor for hvilke modstandere man møder. andre vil mene at de skal tælles med. Skal der trækkes varer fra skat for en spiller der er under Ferieknap. Nogle vil mene ja , andre nej. Hvad med aver fra Obs, Arken, og Atom. skal de tilgå skat hvis spilleren ikke tæller med i klanens samlede antal spillere når man er under en ferie knap. nogle vil mene ja , andre nej.
Og der vil sikkert dukke flere forslag til ændringer op.
Som før skrevet løses det allerede nu i en del klaner , ved at spillere udtræder inden KE uge starter og genindtræder igen efter 7 dages reglen.
Jeg sender dog forslaget videre, uden garanti for at det bliver implementeret.
Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2357

Guest
Men man kunne jo gøre det lettere så hvis der ikke var 7 dages reglen men bare 24 timers reglen ? Jeg ved ikke hvorfor det er 7 dage, kan du uddybe det ? :
 

DeletedUser2122

Guest
Men man kunne jo gøre det lettere så hvis der ikke var 7 dages reglen men bare 24 timers reglen ? Jeg ved ikke hvorfor det er 7 dage, kan du uddybe det ? :
Hej Chief Tobber.

Forlader man en klan kan man ikke indtræde i samme klan før 7 døgn efter.
Mvh.
Fugazi
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Hvis en sådanne knap ville blive indført, vil det afstedkomme flere spørgsmål og krav fra andre spillere om ændringer.
Nogle vil mene at spillere under en ferieknap ikke skal tælle med i klanens samlede antal spillere, som jo er en afgørende faktor for hvilke modstandere man møder. andre vil mene at de skal tælles med. Skal der trækkes varer fra skat for en spiller der er under Ferieknap. Nogle vil mene ja , andre nej. Hvad med aver fra Obs, Arken, og Atom. skal de tilgå skat hvis spilleren ikke tæller med i klanens samlede antal spillere når man er under en ferie knap. nogle vil mene ja , andre nej.
Og der vil sikkert dukke flere forslag til ændringer op.
Som før skrevet løses det allerede nu i en del klaner , ved at spillere udtræder inden KE uge starter og genindtræder igen efter 7 dages reglen.
Jeg sender dog forslaget videre, uden garanti for at det bliver implementeret.
Mvh.
Fugazi.

Jeg tror ikke det skal være en "ferie" knap men en mulighed for at vælge KE fra og til. Klaner er også fællesskaber og det er svært når nogen i en klan ønsker at vinde i KE og andre hænger i bremsen. Det hindre gode venner i at være i samme klan.
Her skulle klan lederen også have adgang til at markere et medlem som inaktiv i KE
Måske man kunne klare det ved at angive hvor mange spiller i klanen samt hvor mange KE aktive spillere i klanen og bruge antallet af KE aktive når det gælder modstandere og hvor mange vare der trækkes fra skat. Alle skal betale til skat, da der sagtens kan være spillere der er aktive i KvK men ikke i KE. Dog bør kroner fra KE der går til klanen udregnes efter det reelle antal medlemmer i klanen.
 
Top