Feedback - Den virtuelle fremtid del 3

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter den 3. del af den virtuelle fremtid her


vf3_logo_v2_600px.png

Tilbage igen i det virtuelle netværk. Det var muligt at spore Dr. Neurodeaths oprindelse, og det viste sig at han var et meget talentfuldt barn, der gik under navnet Pete Schominski. På trods af at hans identitet blev offentliggjort, formåede han at skjule sig og fortsætte sin kamp.

Det er nu op til jer at redde VR-netværket fra hans onde planer!​
.

vf3_trenner.png

Den sidste del af den virtuelle fremtid vil være tilgængelig den 6. februar.

Med denne tredje del af den Virtuelle Fremtid giver vi jer:
  • 20 historie opgaver
  • 10 side opgaver
  • 1 ny boligbygning: Modulær VR-bolig
  • 1 ny produktionsbygning: Bonzai Shop
  • 1 ny dekoration: Dyrehologram
  • 1 Ny Kulturbygning: Parade
  • 1 ny militærbygning: Skole for Krigermunke
  • 1 ny hurtig enhed: Krigermunk
  • 2 nye premiumveje: Sakura-gade og Sakura-sti
  • 1 ny Storslået bygning: Himeji Borgen
  • 2 nye udvidelser (1 forskning og 1 kort)
  • 6 nye teknologier til forskning
  • 17 nye provinser med 130 sektorer
  • 3 nye spiller portrætter

vf_separator.png


Em ny storslået bygning med en helt ny storslået bygnings egenskab: Himeji Borgen

X_SS_VirtualFuture_Landmark2_500px.png

Størrelse: 6x6
Egenskab:
spoilsOfWar.png
Krigsbytte
De første x vundne kampe har en chance x for at give jer en tilfældig belønning. Genstartes efter hver høst..

Krigsbytte kan indeholde forskellige belønninger, som vi har vist i en tabel nedenfor:​


Himej.PNG

vf_separator.png


En ny kultur bygning - Paraden - med en fantastisk animation.

A_ANIM_VirtualFuture_Culture4Resize.gif


vf_separator.png


Den tredje del af den virtuelle fremtid kommer også med en ny hurtig enhed: Krigermunken, som vil blive produceret i Skolen for krigermunke.

monk_200px.png
M_SS_VirtualFuture_Military5_200px.png

Angreb: 270 // Forsvar: 240 // Rækkevidde: 1 // Bevægelse: 30
Egenskab: Varme (Svækker angrebsværdien hos målet.)


vf_separator.png


Efter at have fået kontrol over alle provinser fra den anden del af den virtuelle fremtid, vil I nu gå videre ind i det virtuelle netværk. Et helt nyt kontinent venter på jer som ønsker at blive befriet fra den onde Pete Schominski:
campaign14_000.png


vf_separator.png
Lad os vide hvad I synes om den nye tidsalder og dens miljø og det nye indhold. Vi ser frem til at høre jeres feedback! :)

Tak fordi at I spiller Forge of Empires!

Jeres,
Forge of Empires Team
 

Hyne68

Aktivt medlem
Kan det bekræftes, at vare-gevinsten fra den nye SB enten er "af hver" eller bare angivet forkert?
For jeg har hørt fra en som vandt 125 varer (ville så passe med, hvis det var 25 af hver), og har selv fået 250, hvilket jo så passer med 50 af hver.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Kan det bekræftes, at vare-gevinsten fra den nye SB enten er "af hver" eller bare angivet forkert?
For jeg har hørt fra en som vandt 125 varer (ville så passe med, hvis det var 25 af hver), og har selv fået 250, hvilket jo så passer med 50 af hver.
Fra Beta

index.php
 
Sikke da noget lorx for at være helt ærlig. Ja undskyld "mit franske", men ud over en udvidelse har sidste opdatering ikke bidraget med andet til andre end de spillere, der altid svømmer i diamanter. Nå , men det må så være prisen for dem, der ikke er blandt de store diamantspillere. Ok, det er selvfølgelig også dem, der betaler for spillet, men alligevel? For min skyld kunne de såmænd bare have startet den nye tidsalder i stedet. Det havde gjort minus for mig. Lige på nær den enlige udvidelse selvf. :D
 
P.S.
Og hvilken, undskyld men, idiot har dog fundet på at klistre "Gennemfør 3 andre opgaver" ind i DU lige i starten af af en opgradering??? Jeg troede, DU altid skulle være muligt uden brug af Diamanter?? :mad::mad::mad:
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
P.S.
Og hvilken, undskyld men, idiot har dog fundet på at klistre "Gennemfør 3 andre opgaver" ind i DU lige i starten af af en opgradering??? Jeg troede, DU altid skulle være muligt uden brug af Diamanter?? :mad::mad::mad:


De daglige opgaver bliver tildelt efter en tilfældighedsgenerator så i dette tilfælde har du bare været uheldig
 
Top