drop af byggeplaner ved "støt"

ditto6000

Aktivt medlem
Hejsa
Oplever at drop af byggeplaner er faldet markant efter den sidste udvidelse af virituel fremtid,... Er dropraten ændret eller hvad.. ?
Mvh Ditto

.
 

DeletedUser2122

Guest
Hejsa
Oplever at drop af byggeplaner er faldet markant efter den sidste udvidelse af virituel fremtid,... Er dropraten ændret eller hvad.. ?
Mvh Ditto

.

Hej Ditto6000.

Der er ikke lavet ændringer.

Mvh.
Fugazi.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Jeg føler også at jeg får færre byggeplaner fra støtte nu. Måske giver støtte af event bygninger ikke BP. Jeg husker en gammel liste fra de små aldre, hvilke bygninger der havde chance for at give hvilke BP.
Alle har mange flere Special bygninger nu og færre almindelige vare, forsyning, huse, glæde, enheds bygninger nu.
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg føler også at jeg får færre byggeplaner fra støtte nu. Måske giver støtte af event bygninger ikke BP. Jeg husker en gammel liste fra de små aldre, hvilke bygninger der havde chance for at give hvilke BP.
Alle har mange flere Special bygninger nu og færre almindelige vare, forsyning, huse, glæde, enheds bygninger nu.

Hej FrejaSP.
Der er ikke lavet ændringer ved drop af BP. Eventbygninger tæller også med.
Den liste du omtaler er ikke en officiel. Tænker det må være en spillerbasseret liste, og en sådan vil jo kun afspejle bp forsøgt hentet fra et fåtal af spillere og ikke vise et korrekt billede.

Mvh.
Fugazi.
 
Senest redigeret af en moderator:

FrejaSP

Aktivt medlem
Hej FrejaSP.
Der er ikke lavet ændringer ved drop af BP. Eventbygninger tæller også med.
Den liste du omtaler er en officiel. Tænker det må være en spillerbasseret liste, og en sådan vil jo kun afspejle bp forsøgt hentet fra et fåtal af spillere og ikke vise et korrekt billede.

Mvh.
Fugazi.
Med al respekt Fugazi, er det noget du ved eller formoder?

Listen mødte jeg da jeg lige var startet og søgte BP. Jeg tror den udarbejdet af en spiller men kan ikke vide hvor den kommer fra. Den er kun for tidlige aldre, men efter at have startet 6 byer, ved jeg at den virker og det er nærliggende at tro at at systemet er det samme for senere tidsaldre.

Byggeplaner fra støtte:
Babelstårnet = Potteri - Værtshus
Zeus = Frugtplantage - Skole - Statue
Colosseum = Slagter - Triumfbue - Tegltagshus
Fyrtårnet = Gedefarm - Badehus - Skovhytte
Aachen = Bindingsværkhus - Garveri
Hagia Sofia = Markedsplads - Skomager - Klinkehus - Garveri - Dronning - Vintermark
Markus kirken = Læge - Alkymist - Sandstenshus - Byhus - Kirke - Kirkegård
Notre Dame = Byhus - Kirke - Alkymist - Vindmølle
Castel del Monte = Herskabshus - Konge - Akademi
Vasilji = Herskabshus - Herregård - Stor Konfekture - Katograf.
 

DeletedUser2122

Guest
Med al respekt Fugazi, er det noget du ved eller formoder?

Listen mødte jeg da jeg lige var startet og søgte BP. Jeg tror den udarbejdet af en spiller men kan ikke vide hvor den kommer fra. Den er kun for tidlige aldre, men efter at have startet 6 byer, ved jeg at den virker og det er nærliggende at tro at at systemet er det samme for senere tidsaldre.

Byggeplaner fra støtte:
Babelstårnet = Potteri - Værtshus
Zeus = Frugtplantage - Skole - Statue
Colosseum = Slagter - Triumfbue - Tegltagshus
Fyrtårnet = Gedefarm - Badehus - Skovhytte
Aachen = Bindingsværkhus - Garveri
Hagia Sofia = Markedsplads - Skomager - Klinkehus - Garveri - Dronning - Vintermark
Markus kirken = Læge - Alkymist - Sandstenshus - Byhus - Kirke - Kirkegård
Notre Dame = Byhus - Kirke - Alkymist - Vindmølle
Castel del Monte = Herskabshus - Konge - Akademi
Vasilji = Herskabshus - Herregård - Stor Konfekture - Katograf.

Hej FrejaSP

Ja. Det er ikke en officiel liste, hvorfor den ikke kan verificeres af os.
Jeg mindes så en liste i en klan jeg var i i sin tid som nystartet. Der var det deko man skulle polere for at få bp til Zeus, igen ud fra spiller erfaringer. Så allerede her er der en afvigelse.
Så for at slå det helt fast . Der er ikke forskel.
Men man skal naturligvis tage dem man selv føler giver bedst afkast.

Mvh.
Fugazi.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Jeg kan se at der er et par specielle bygninger i listen.
De har dog alle til fælles at de giver enten mønter, forsyninger eller glæde så et andet gæt kunne være at vi nu har mange ting der giver FP og de måske ikke tæller.
Jeg er dog nød til at teste om det holder vand, det vil tage tid :)
 
Top