Seneste indhold af 1gr8dane

  1. Slyngel fane i Hær menuen

    Gruperingen af enheder i hærmenuen så de står med antal af hvor mange man har er en god løsning og gør valget af enheder nemmere. Det vil være godt om man blot kunne trække en uskadt enhed op i hæren og automatisk erstatte en skadet enhed af samme type, uden at blive mødt af en dialog om for...
  2. Slyngel fane i Hær menuen

    Jeg foreslår at der blir tilføjet en fane i hær menuen så man kan vælge Slyngel, ligesom man kan vælge alle andre enheder fra den valgte tidsalder. Det vil gøre det nemmere at sammensætte sin hær når man ønsker at inkludere Slyngler. Der er plads til fanen til højre for de andre. Hvem støtter...
  3. Nytårskonkurrence - nu med vinderne

    Nåede, og færdiggjorde, Rumalder Venus, samt rundede 100 og 200 milioner point. Byg styrke så jeg kan klare mid bedre i KE og KS Ser gerne at man i gentagne opgaver kan vælge i en pull-down menu hvilken opgave man vil udføre. Som det er nu skal man anullere et antal gange indtil man får den man...
  4. Slotspoint og diamantkøb

    Hej alle. Jeg købte diamanter og opdagede at jeg var steget flere levels i slotspoint. Men hvor kan man se hvor mange point man får hvis man køber de forskellige diamant pakker?
  5. Forslag og Ideer 2021

    Jeg skifter blot til en alder hvor jeg ikke har flere enheder, eller en alder jeg inke er nået til endnu. Så får jeg kun vist slyngler. Det er nemmere end at scrolle.
  6. Gentagne opgaver

    Hej Dragon. Du skriver “udfordringen med at planlægge sin by og sin produktion så man bedst muligt kan løse flest mulige opgaver er en del af spillet”. Det er netop det som forslaget vil forbedre og derfor i høj grad en støtte for ”denne grundlæggende ide”. Din afvisning er derfor i modstrid...
  7. Gentagne opgaver

    Jeg har et forslag til at gøre det nemmere at vælge opgave i de gentagne opgaver. i stedet for at skulle trykke “annuller”, ok til næste for så at trykke annuller igen, hvis det stadig ikke er en man vil udføre, så foreslår jeg at alle de tilgængelige opgaver vises i en slags menu, hvor man så...
Top