Seneste indhold af 4Katte

  1. Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Nu er der spillet 4 tuneringer KS, vi har konstant ligget i højeste diamantliga med 1000 ligapoint, vi er blevet nr. 2-3 hver gang. Vi har alle tuneringer været på kort med serverens stærkeste klan, de har 4 sejre og ligger selvfølgelig på P1 på ranglisten, fuldt fortjent. Det går så galt med de...
  2. Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Jeg må give Linea ret, vi har også kæmpet i sidste runde, i denne runde er vi så kommet på kort med vinderne fra det andet kort, der som den eneste klan havde 1000SP, og som havde en let omgang i sidste runde, har samlet rigtig mange SP uden det store tab. På vores kort lå alle klanerne på 1000...
  3. Meddelelser forsvundet

    Mine meddelelses box er forsvundet p D-serveren, den er grå og inaktiv. Når jeg fører musen henover siger den jeg skal opfinde stråtækte huse. Det gør man i bronzealderen, og jeg har næsten færdigudviklet fremtiden. Den har fungeret tidligere i dag og når jeg logger på A er den der.
  4. Manglende mønter

    Når jeg ser på facebook og jeres egen video over sommereventen, kommer der 3 mønter ud af bægeret. Jeg har under hele eventen kun fået 2 mønter ud af bægeret, hvilket har bevirket at jeg kan rykke 0-2 felter frem, i skriver 1-3 felter frem. Jeg ser det samme på alle 3 servere hvor jeg er aktiv...
  5. Fejl i sommerevent 2023, ingen nøgler

    Jeg har lige set på den video der er linket til beskeder i dag kl. 0.00 Først står der jeg ikke er begyndt på eventen, hvilket jeg har svært ved at forstå da jeg er nået til dagens opgave, og det er flere dage siden. Så ser jeg at der er 3 mønter i bægeret, så forstår jeg bedre at de snakker om...
  6. Fejl i sommerevent 2023, ingen nøgler

    Jeg har spurgt i klanen, hvor flere oplever de ikke får nøgler flere dage i streg. Jeg opgiver nøglerne, har allerede brugt mange Diamanter på nøgler, men når der fortsat ikke kommer nogen bruger jeg ikke flere.
  7. Fejl i sommerevent 2023, ingen nøgler

    Det kan ikke passe, efter nulstil fik jeg en nøgle på banen, uheldigvis ramte jeg den ikke, men fik 2xbland, 0nøgler, efter midnat 0nøgler, så det er mindst 3 baner i streg uden nøgler.
  8. Fejl i sommerevent 2023, ingen nøgler

    Det bliver svært at få samlet nøgler, for nu er det igen det samme, når der har været en bland er der ikke flere nøgler.
  9. Fejl i sommerevent 2023, ingen nøgler

    Observerede samme problem som Junker68, en dag åbnede jeg alle felterne uden at finde en nøgle, og er flere dage bagud med nøgler. Der er dog kommet nøgler nu, for jeg har fundet nøgler de sidste 2 dage.
  10. Feedback og Spørgsmål om St. Patrick begivenheden 2023

    Tak for svar, så må den sættes op.
  11. Feedback og Spørgsmål om St. Patrick begivenheden 2023

    Hvordan får man fragmenter til ærkedruidehytten? Nåede at få de første 100 under eventen.
  12. Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    Vi er lige nu i gang med 11 års fødselsdags event
  13. Feedback og Spørgsmål om St. Patrick begivenheden 2023

    Ved de sidste 2 events, har jeg ikke modtaget gave mailen, tænkte den var afskaffet.
  14. Sammenlægning af klaner

    Er det muligt, at ved fusionering af to klaner, man kan få slået skatkamrene sammen? Efter indførelse af KS bruges der mange varer, og hvis man er to eller flere mindre klaner der ønsker at fusionere er det mange varer der går tabt når den klaner lukkes.
  15. Feedback og spørgsmål om mobile videoer

    I debattrådene i klanerne bliver der udtrykt stor utilfredshed med det nye reklametiltag, og flere fortæller de stopper hvis det fortsætter.
Top