Seneste indhold af Ariadne den frygtløse 35

  1. Efterårskonkurrence

    Mazarintærte med bær 100 g smør 150g hvedemel 2 tak vanilje sukker 1 æggeblomme Mazarin 250 g marcipan 100 g smør 100 g sukker 2 spsk mælk 2 æg 75 g hvedemel 1 1/2 tsk vaniljesukker Desuden 2 dl piskefløde 300 g bær ad eget val sådan bages den Smuldre smørret i hvedemel flormelis og...
  2. Egypten

    Tak det vil jeg prøve
  3. Egypten

    Egypten ? Det går godt i starten hm nu er det umuligt at komme vider man kan umuligt komme vider da krigselefanterne først kommer til alder sidst så mister man alt man har bygget op på 2 dage kan ikke få vare det er dybt uretfærdig
  4. Bygninger

    Det sorte tårn og kundskabens alter når de bliver motiveret kommer der ikke en stjerne det kan også være en anden bygning ?hvad som helst der er ikke en sammenhæng i det
  5. Bygninger

    Fejl jeg kan se at de bygninger der bliver motiveret det er ikke alle spillet registret selvom de er motiveret der er ikke en stjerne hænd over selvom den er motiveret så derfor får man ikke noget extra skulle måske tjekkes for fejl
  6. Guvernørvilla

    Tak ja det var også det jeg er kommet til
  7. Guvernørvilla

    Guvernørvillaen ? har lige et spørgsmål der står den skal motiveren for at få extra er bare i tvivl for der er ikke nogen der motiver den jeg har selv Gjort det ved andre men har ikke selv fået den motiveret så er i tvivl om det behøves for at få extra fra den ? bare et spørgsmål
  8. Guvernørvilla

    Det ville være rart hvis guvernørvillaen ikke skulle motiveres da der ikke er nogle der gider at motiver den det koster rimelig meget at gøre det selv vi har jo fået masser af bygninger der ikke behøves at motiveres ?den er super god man er desværre afhængig af at andre motivere den så mange...
  9. Fodboldkonkurrence 2020

    Gul spiller
  10. Soldater

    Ja det kunne alligevel være rart hvis man kunne nøjes med at helbrede en gang så ville de resterne automatisk helbrede uden at man skulle trykke igen
  11. Soldater

    Alcatras har jeg bygget det kan godt være at jeg er meget utålmodig ;)
  12. Soldater

    Netop ;)
  13. Soldater

    Nej jeg mener at hvergang skal man trykke for at helbrede ellers så for man jo ikke flere før man har aktiveret efter helbredelse hvis de kunne gøre det automatisk uden at ,man skal trykke på helbred
  14. Soldater

    Soldater det tar en evighed at lade soldater op det kommer selvfølgelig an på hvor langt ,man er i spillet kunne man ikke gøre sådan at uanset om man er ved spillet eller ej skulle de kunne lades op automatisk indtil der ikke er flere at lade op :) bare en ide når nu vi har slagmarkerne
  15. grundlægger

    Har samme problem med grundlæggeren har også spurt support om at overtage ? som i skriver så vil rettighederne gå til den der har været længst i klanen jeg har skrevet til grundlæggeren jeg tror bare ikke at han er aktiv og har ikke været det meget længe så hvorfor skal det været så bøvlet at...
Top