Seneste indhold af CoolRap

  1. Vinterkonkurrence

    Hej Foe. Jeg er overbevist om er må være tale om Capitol.
  2. Feedback og spørgsmål om Halloween begivenheden

    Hej FOE. Så er i her igen for 2. år i træk, hvor spillet atter har flået sine spillere for mange - mange ressourcer. Det vel at mærke uden at have opnået de hovedgevinster som div. dukker/bamser + samtlige klistermærker. Det kan ikke være meningen at mange af jeres loyale og trofaste spillere...
  3. Forårskonkurrencen: dag 4

    Terrakottahæren.
  4. Forårskonkurrencen - dag 3

    Denne gang er jeg usikker på svaret, men tror at det beror på Regnskovsprojektet.
  5. Forårskonkurrencen dag 1

    Jeg mener at det må være vintertoget i tænker på
  6. Skt. Patrick konkurrence

    Svaret er B.
  7. Lynkonkurrence - Nu med vinderne

    For mig er det allerbedste = Hver gang jeg begynder at føle at nu er jeg kommet overdrevet langt, så skal jeg bare tjekke forskningen. Der åbenbare det sig nemlig - FEDEST JEG HAR STADIG BANER FORAN MIG.
  8. Azteker konkurrence

  9. Halloween Begivenheden 2020

    Jeg er helt enig i debatten om at det er alt for svært at få de sidste bamser/dukker og aben i x-tra opgaven, hvilket gør at alle os som har kæmpet for at få dem er ikke blevet belønnet for vores iver. Tværtimod er vi kun blevet flået for forsyninger - penge - Fp og diamanter. Lidt vel smart for...
  10. Halloween konkurrence

    A3 -B1 - C4 - D2 må blive mit svar.
  11. Efterårskonkurrence

    VERDENS BEDSTE GLUTENFRI CHOKOLADEKAGE: (Skal laves dagen før, eller i meget god tid.) Ingredienser: 6 æg (pasteuriseret) 200 gram flormelis 200 gram smør 200 gram mørk chokolade (min. 75%) Fremgangsmåde: Smelt smør med chokoladen i en lille kasserolle, og lad det svale. Må absolut ikke være...
  12. Lyn konkurrence

    Det at kunne hjælpe hinanden og også få hjælp, er super vigtigt. Ikke sjovt at sidde og f.eks. mangle nogle få varer for at kunne bygge en ny SB - mgl. varer for at kunne løse dagens opgave - eller bare have brug for et fif for at bedre kunne bruge og have glæde af spillet. Det er i sådanne...
Top