Seneste indhold af Decius

  1. Decius

    Sommerkonkurrence 2022 - Nu med vinderne

    Den bedste TA, indtil videre, er for mig Fremtiden. Jeg er pt i Arktisk Fremtid, og bruger stadigvæk Svævekampvogne fra Fremtiden. disse kampvogne er virkeligt meget overlegne, i forhold til de andre enheder! Fremtiden var også der, jeg fik mere styr på mine SB’er. Fremtiden er en god TA, at...
  2. Decius

    Tidsalder konkurrence - Nu med vinderne

    Tower of Babel - Bronzealder Lighthouse of Alexandria - Jernalder Space Needle - Moderne æra Cape Canaveral - Den postmoderne tidsalder Flying Island - Rumalder Venus mit forslag mvh Decius
  3. Decius

    Nytårskonkurrence - nu med vinderne

    Nogen opdatering mht vinder?
  4. Decius

    Nytårskonkurrence - nu med vinderne

    1) Gennemførelse af KE 4 vha kun kampe, i min nye lille by 2) Gennemføre KE 4 ved kun at kæmpe, i min primære by 3) Et shrink kit til forskellige SB’er, og/eller muligheden for at rotere bygninger. jeg ved dog godt at de to mulighed ikke bliver til noget, men det kunne dog være fedt godt...
  5. Decius

    Vinterkonkurrence

    Washington DC
  6. Decius

    Konkurrence: Gæt en bygning - nu med vinderne

    Château Frontenac, det må være svaret, da det er et hotel beliggende i Canada :)
  7. Decius

    Potespors lynkonkurrence

    A-2 B-3 C-4 D-1 E-5
  8. Decius

    Naturkonkurrence 2021

    TGR=Tiger KL=Koala BSN=Bison PNTR=Panter LFNT=Elefant PNGVN=Pingvin KRNHJRT=Kronhjort Mvh Decius
  9. Decius

    Kamp konkurrence

    Er der nogen der ved hvem der vandt?
  10. Decius

    Kamp konkurrence

    Alca, Zeus, CdM og AD op i level 10 hurtigst muligt. Derefter fokuser på hvad spilleren selv finder spændende/interessant. Der er lidt uenighed omkring Ark først til level 80, og alt andet derefter, eller om du vil have lidt forskelligt bygget, inden ens Ark boostes hele vejen til 80. en
  11. Decius

    Kamp konkurrence

    Alca, Zeus, CdM og AD op i level 10 hurtigst muligt…men frem for alt, nyd spillet, og kør det i dit eget tempo. Derefter fokuser på hvad spilleren selv finder spændende/interessant. Der er lidt uenighed omkring Ark først til level 80, og alt andet derefter, eller om du vil have lidt...
  12. Decius

    Lynkonkurrence

    Der er mange gode, f.eks. Psykiatrisk Hospital, Guvernørvilla eller Ulvens Hus. Men det bliver Ulvens Hus der er min klare favorit, da den giver procenter til de angribendes styrkers forsvar og angreb, og derudover giver den varer, ressourcer og FP…alt dette på kun 3*4 felter. Så en klar vinder...
  13. Decius

    Forårskonkurrencen dag 6

    Nishikigoi-dam
  14. Decius

    Forårskonkurrencen: dag 4

    Terrakottahær
  15. Decius

    Forårskonkurrencen - dag 3

    Regnskovsprojektet
Top