Seneste indhold af EB-9

  1. KS 11.04.24

    Vi kan ikke logge ind i KS ??
  2. Ændringer til Fiore Landsbyen

    Jeg synes det er meget uheldigt at man ændrer eventbygningens stat efter mere end 50% af eventen er gennemført. Mange har fokuseret på dagspræmierne netop fordi eventbygningen ikke gav forge points. Der har været rig lejlighed til at balancere hovedpræmien mens eventen løb på beta og inden event...
  3. Begivenhedscenter

    Enig - hvis de forskellige bonus var permanente var det en anden snak.
  4. Forslag til KS gruppering

    Hovedproblemet er i realiteten pointsystemet - vi har taget turen fra kobber og lander i diamant i den kommende runde. I kobber, sølv og guld sker der absolut ingenting - og lidt i platin. Det vi har konstateret er at hvis ingen klaner er aktive på kortene vil alle klaner få maks point og dermed...
  5. ØEN og dens præmier

    Det er da ingen nyhed at det er en meget dyr og dårlig udgave af RT. Min er i lvl 10 og kommer ikke højere - tilslutter mig helt ditto6000's kommentar :)
  6. Mogulriget Feedback og spørgsmål

    Mangler at oplåse de sidste 2 bygninger med lidt mere end 10 dage tilbage i 1. gennemløb. Den er alt for kedelig og langsommelig - så det bliver ikke til mere end det 1. gennemløb. Glæder mig til at komme igang igen med den Ægyptiske :)
  7. Version 1.211

    Da der ikke kan kommenteres på den nyeste opdatering - vil jeg gøre det her - den nye stop scroll funktion er da virkelig ikke specielt gennemtænkt - Den er virkelig ødelæggende for vores boosttråde - det er en ommer - få den deaktiveret og kom med en gennemtænkt løsning
  8. Mogulriget Feedback og spørgsmål

    Enig - har set mooingcats youtube video om denne bosættelse - alene tidsforbruget til at åbne den første rupee producerende bygning svarer til at man næsten kan gennemføre et gennemløb af den ægyptiske og fragmenter til obelisken er meget attraktive i forhold til hvad der kan opnåes i denne...
  9. Version 1.210

    Tak for dit input - Jeg klager skam ikke over at have 140 venner - tværtimod - jeg beklager mig over en kedelig rutine som nemt kunne forenkles. Mht at købe fp for mønter så er vi mange som har meget store møntbeholdninger som vi gerne vil konvertere til fp - det er jo næsten uoverskueligt at...
  10. Version 1.210

    Det var så anden del af bruger ønsker - bortset fra at man nu kan invitere 140 venner - synes jeg på ingen måde at de opdateringer gør det lettere - det må være ønsker fra meget passive spillere der er lyttet til - kan slet ikke begribe at man ikke har lyttet til ønsket om at kunne købe fx 100...
  11. Forslag til KS gruppering

    Tak for hurtigt svar :)
  12. Problem med KS og manglende udmelding !!

    Det er vigtigt at Inno adresserer problemet - hurtigt - så troværdigheden retableres - ellers begynder man jo også at tænke på om der manipuleres med % chancerne i events, falkenblik egenskaben for mars -> venus tropper, % chancerne for de forskellige bygninger i KS og sådan kan man jo blive...
  13. Rumalder: Venus

    Kiggede op gevinsterne for den nye SB som ser ud til at være tilsvarende templet men væsentligt dyrere at opgradere. Det virker jo nærmest som en joke at præmier for en Venus SB kan være mønter, forsyninger, medaljer eller BP. Særligt at muligheden for at vinde 5 bp eller medaljer for en sjælden...
  14. Forslag og Ideer 2021

    Helt enig - det er blevet så demotiverende at man mister spilleglæden - dette skal løses meget snart og kan ikke vente til juni.
  15. Forslag og Ideer 2021

    Denne del kan ikke vente til juni - men skal meget løses meget snart - det er simpelthen blevet så demotiverende at bruge gentagne opgaver - så man helt mister spilleglæden
Top