Seneste indhold af FrejaSP

  1. FrejaSP

    Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Navn Billede Hvor de kan bygges Virkemåde Pris Byggetid Klanfeltlejr Klanens startprovins 20-80 % chancer for at undgå nedslidning (kun tilstødende provinser) Alle provinser genererer 25-100 % flere sejrspoint 25000-75000 varer 6t-2
  2. FrejaSP

    Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    De 2 første spørgsmål kan jeg ikke svare på. Det er ikke så enkelt da det er helt andre bygninger med funktioner ud over de gamle Belejringer. 1. Belejringerne kostede 3000 varer og gav 24% mindre nedslidning. De nye Barakker og Komandoposter giver 60% mindre nedslidning og koster 6800 og 7000...
  3. FrejaSP

    Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Tryk på ikonet nede i venstre hjørne af ranglisten Men jeg tænker at det er bedre at ranglisten er bygget over et system alle kan deltage i, KvK er kun for PC spillere
  4. FrejaSP

    Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Du kan kun se folks udmattelse for denne dag, ikke de forgående.. Det hjælper KS lederne til at se om klanen er helt nedslitte eller de har overskud til at tage flere sektore den dag. Det betyder dog ikke at alle kan klare samme nedslidning. Det kunne være svært at vide om specielt de stærkere...
  5. FrejaSP

    Titan tropper

    Jeg syntes de fungerer bedre uden slyngler
  6. FrejaSP

    A/B Test

    Jeg er helt enig med dig i at det ikke er god stil at behandle de spillere der bruger RL cash på den måde. Med Fællessskabsbegivenheden ser det dog ikke ud til at den ene gruppe har flere fordele end den anden gruppe, når det kommer til præmier. For dem der ikke bruger RL cash, gør det ingen...
  7. FrejaSP

    meddelelser og produktions

    Der er lige kommet en opdatering, skulle virke nu
  8. FrejaSP

    Meddelelser forsvundet

    Der er lige kommet en opdatering, skulle virke nu
  9. FrejaSP

    Hvad sker der med spillet ???

    Det skulle virke nu
  10. FrejaSP

    Meddelelser forsvundet

    Fejlen er kendt, Inno arbejder på at løse den
  11. FrejaSP

    meddelelser og produktions

    Fejlen er kendt,, Inno arbejder på at løse den
  12. FrejaSP

    Foe burde fjerne Vasilij Katedralen og erstatte den med en anden bygning hos de spillere der har den.

    Den bruges til forsvar, ikke angreb og du behøver den ikke i KE 5, der er andre måder at få byforsvar på og der kommer flere
  13. FrejaSP

    Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

    En gruppe af 5 eller flere felter der knuses danner en kiste der har flere mulige præmier, herunder daglig særpræmie
  14. FrejaSP

    Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    Jeg er enig i at præmierne er blevet mindre værd i KE1-4 men måske ændre værdien af dem sig hvis vi får level 3 af de gamle KE bygninger (Jeg gætter kun at det er grunden til valgsættene). KE 5 er dyr at gennemføre som det er nu, men på Beta kan jeg de første 8 møder ved kamp og tænker jeg også...
  15. FrejaSP

    Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    Ja det har givet megen aktivitet i vores KE tråd og ja udfordrende men bestemt ikke umulig.
Top