Seneste indhold af Fyrst Vettel

  1. Fyrst Vettel

    Kvante-invasion

    Jeg undrer mig også. Kvante-medaljerne burde vel vises i kvantebyen ligesom alle de andre kvante-resurser. Og umiddelbart kan hverken udvidelserne i hovedbyen eller kvantebyen købes for disse særmedaljer. Måske venter den del på en yderligere opdatering.
  2. Fyrst Vettel

    Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    Men KE kom i 2016 som tidligere nævnt
  3. Fyrst Vettel

    Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    Kan godt forstå pointen her og delvist enig, både ift. idéen om at skabe mere balance mellem rød og blå militær bonus...og det er klart mest svært for spillere som udelukkende har prioriteret angreb og ingen rituelle flammer, Vasili eller 'handelsslot' har. Så starter man fra bunden, hvad det...
  4. Fyrst Vettel

    Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    Så alt det ændrer/fjerner de blot for at "give en reel udfordring". Når selv mange af de mest garvede spillere lader til at klage over den abrupte format-ændring til KE5, kan de ikke bare bagatellisere det som 'udfordring'. Og 'mindeværdig'? Efter de vælger at fjerne ALLE diamant-gevinster...
  5. Fyrst Vettel

    Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    - Åh nej, flere fragmenter?! Det fylder op i lageret og skaber et evighedsprojekt i at samle de utallige fragmenter - til utallige forskellige genstande og bygninger, og det går altså ikke når der i forvejen er mange små minispil, projekter og gøremål som spillet nu består af. Jeg synes selve...
  6. Fyrst Vettel

    Ændring af tid

    OK, der stod så ikke noget om daglige opgaver, men det kan være :)
  7. Fyrst Vettel

    Version 1.251

    KE5-udsigterne til indbygget tårnforsvar lyder spændende. Én ting jeg dog synes man kan sige om seneste tiders ændringer, er, at der er utroligt mange ting og egenskaber tilføjet til spillet, som gør ethvert login og 'tjek' meget mere tidskrævende. Nu 'drages' man både til at skulle støtte...
  8. Fyrst Vettel

    Ændring af tid

    Hmm? Er det ikke bare sidste indsamlingstidspunkt, der bestemmer rådhusets høsttidspunkt i døgnet? Der er ikke nogen tidsindstillinger i spillet af hvad jeg ellers kan se.
  9. Fyrst Vettel

    Fjern ventepausen mellem hver støttehandling (de 1-2 sekunder mellem hvert klik) [primært PC-relateret]

    Hej jmfab, tak for svaret. Godt idéen har genklang - men teknisk set kunne selve forsinkelsen måske godt stadig være der (uden nogen serveropgradering o.lign.) - for når f.eks. den nævnte fejl opstår, så er der stadig den lille forsinkelse mellem klikket på knappen og det man modtager for...
  10. Fyrst Vettel

    Hvis du føler dig uretfærdigt behandlet

    Enig i det principielle - hvis support kan skride ind og omstøde klanledere(s beslutninger) i flere sammenhænge de ikke før kunne, hvad åbner det så ellers mulighed for? Det er vigtigt med klar afgrænsning i det strukturelle.
  11. Fyrst Vettel

    Fjern ventepausen mellem hver støttehandling (de 1-2 sekunder mellem hvert klik) [primært PC-relateret]

    Normalt når man spiller på PC, går der 1-2 sekunder mellem hver gang man klikker 'støt' eller 'besøg kro', som afbryder en i at gøre nogetsomhelst andet. Med 100-140 venner munder det op i mindst 200-280 klik (uden det løse), og når HVERT eneste af disse klik skal afbrydes af en ventepause på...
  12. Fyrst Vettel

    Vikingernes Varer - Plyndreskib, et forslag

    Hej. Jeg vil foreslå at vikingebosættelsen får en tilsvarende mulighed som købmanden i japanske feudalby. Et 'plyndreskib' ved havnen, hvor langskibet syd for byen, hver dag tilbyder 3 tilfældige sæt varer (efter forestillingen om at de har været ude på togt), så man hver dag kan få nogle ekstra...
  13. Fyrst Vettel

    Version 1.154

    Angående "problem med udråbstegnet", så er det der stadig - skibet i søen bliver ved at vise udråbstegn, selvom man ikke har startet nogen ny kulturel bosættelse og ikke har nogen igang.
  14. Fyrst Vettel

    Halloween konkurrence

    6. G!
  15. Fyrst Vettel

    Juli konkurrencen

    Ville man ikke annoncere vinderne her?? Vi er jo langt over 31/7 23:59 nu
Top