Seneste indhold af Gefion

  1. Vinterbegivenheden 2019

    angående rensdyrslæden, så er prisen latterlig i forhold til, hvad man kan få. Jeg har fuld forståelse for, at Inno er en forretning, men jeg er sikker på, at de ville tjene mere, hvis prisen var mere rimelig.
  2. Ny Kulturel bosættelse: Feudaltidens Japan

    Beholder man de optjente fordele i vikingebosættelsen, hvis man skifter til den japanske og vil tilbage til vikingerne?
  3. Historie - opgaveproblem

    Som en af de opgaver, der ikke kan skiftes ud under "Historie" skal jeg infiltrere 5 sektorer. Jeg havde en provins tilbage i spillet med 2 ikke erobrede sektorer. De er så infilteret, men jeg kan ikke infilrere flere, da alle provinser er erobret. Det betyder, at jeg ikke kan komme videre med...
  4. Medaljer for sejr i tårnet - Dinegu

    Det var da dejligt at blive nr. 1 mit nabolag i bronzealdertårnet. Men udover æren, så skulle jeg have 10 medaljer. De er imidlertid udeblevet. Kan I så hoste op med dem. mvh Gefion
  5. beskeder og post

    Jeg synes det er den hidtil mest elendige "forbedring" der er lavet - udover de irriterende beskeder med "har forladt samtalen" er det ikke særlig tydeligt, hvornår man forlader en samtale eller ej :(
  6. 1 spørgsmål juli konkurrencen

    1. spørgsmål Tigerhulen forstærker forsvaret og giver glæde
  7. Udskiftning af nabolag.

    Værre endnu med nbolaget Så kom der udskiftning i nabolaget - glædede mig - det var kun sidste gang det var så utrolig ringe en fordeling. Men desværre blev jeg skuffet - det er endnu værre end sidste gang - ingen på min egen størrelse og endnu flere meget små modstandere. Det tager enhver...
  8. Udskiftning af nabolag.

    Verdens værste nabolag Sidste mandag fik jeg nye naboer i verden A. Stort set alle de gamle flyttede og blev erstattet med helt nye familer (læs små spillere). Spiller 1-10 er i nutiden, de resterende er for de fleste vedkommende i senmiddelalder og enkelte i højmiddelalder. Det har flere...
  9. Total afsporing af bonus på storslåede bygninger i forbindelse med angreb og forsvar

    Tror lige. at vi skal holde den pæne tone. Men når det er sagt, så må jeg også udtrykke min utilfredshed med "afbalanceringerne". Der har uden tvivl været en ide med det i forhold til klankrigene, men det får nogle ret urimelige konsekvenser andre steder i spillet. Det jeg vil pege på, er...
  10. Version 1.01 diskussion

    Når man har bygget en storslået bygning, får man fortsat byggeplaner til denne - og de kan bruges til absolut ingenting. Mit forslag til forandring er, at man enten ikke modtager byggeplaner til opførte bygninger eller at de overflødige byggeplaner kan handles/byttes til andre byggeplaner eller...
  11. Fejl i Juleopgaverne

    Dagens opgave er nedrivning af 3 tilfældige bygninger. Det gik fint i Arvahal. Men i Brisgard vil julenissen kun registere 1 nedrivning på trods af at der er nedrevet 3 og for en sikkerheds skyld rev jeg en ekstra ned. Det samme resultat - kun en registeret. Er det er generelt problem - eller...
Top