Seneste indhold af Gnavpotten

  1. Forslag og Ideer 2021

    Man kan sagtens lave det sådan, at ved ingen aktivitet i 15 minutter så halveres antal kampe. Mindre klaner må så planlægge at de kæmper sammen og ikke bruger 24 timer på det. Men hvis man kæmper løbende og ikke er inaktiv i 15 minutter, så nulstilles man ikke. Ja det kan sagtens tænkes at det...
  2. Skal KS dø...??

    Enig. De skal hurtigst muligt lave KS ligesom KE. Men det har de vist desværre meldt ud aldrig sker. Og ja du er jo fra DV, så vi var ikke på kort sammen. Beklager sammenblandingen. Du har vist skiftet klan siden jeg tjekkede dig sidst. Jeg mente du var i VG. Folk skifter klan for tit eller...
  3. Enheder vs. tidsalder

    Ja det må være på kortet jeg vandt dem så. Hvis du kæmper på kort forud for din nuværende tidsalder, og præmien er enheder i den provins, så vil du få enheder fra tidsalderen efter dig
  4. Skal KS dø...??

    Ahh Frank. Det er nu ikke korrekt. Vi har været på kort med jer de sidste 2 runder, og vi har nu ikke givet op. Men vi har også et liv ved siden af FOE. Og vi endte som nr. 4 ud af 6 i sidste runde. Men når man bliver sendt tilbage til start hver nat og skal begynde med nul bl hver morgen, så er...
  5. Enheder vs. tidsalder

    Så tænker jeg måske på at man kunne vinde enheder på næste kort i forhold til egen tidsalder. Det er mange år siden, så husker måske forkert. Det er i hvert fald muligt at vinde disse enheder enten på kortet eller i historie opgaverne
  6. Forslag og Ideer 2021

    Sæt en form for timer på KS kortet, så belejrende hæres antal kampe halveres med fx 15 minutters mellemrum. På den måde undgår man at klaner konstant låser kortet med 159 kampe, uden at lukke. På den måde vil en anden klan nemmere kunne angribe den provins den anden klan holder hen uden at...
  7. Skal KS dø...??

    Eneste løsning på de evindelige diskussioner, er at mindske effekten af et BL. Den er ikke meget længere. Så kan man stadig tage speed fight mod andre klaner. Man kan stadig kæmpe om midten og om flest point. Men pludselig kan man ikke tage hele kortet i løbet af 30 minutter og låse det i 4...
  8. Forslag og Ideer 2021

    Mindsk effekten af belejringslejre i KS. I dag giver de 24% mindre udmattelse pr. stk. Ved at mindske effekten af en belejringslejr til fx 10% vil større klaner stadig have en fordel, og mindre klaner vil have en chance for at komme ind på kortet, da antallet af kampe for alle klaner vil blive...
  9. Enheder vs. tidsalder

    Han kan have vundet dem i historie opgaverne
  10. Diskussionstråd - Aztekerne

    Nu sammenligner du lidt æbler og bananer. Har du prøvet Aztekerne? Klarede du den i god tid de første runder? Sølv og bronze er jo ikke særlig godt. Det kan alle forhåbentligt klare uden problemer. Det burde også være muligt at nå guld hvis man logger ind 4-5 gange dagligt. Det er det så ikke...
  11. Diskussionstråd - Aztekerne

    Ærgerligt at I har gjort det svært at nå til tiden. Nåede 1. runde til tiden. Mistede det i runde 2. Idet gør st man ikke gider prøve igen.
  12. Kulturel Bosættelse: Aztekerne

    For dælen da. Det er godt nok svært at nå til tiden. nåede det runde 1. Ikke i runde 2. Og synes ellers jeg er på konstant. Ærgerligt i gør det så svært. Så gider man ikke prøve
  13. Version 1.192

    Det tager en krig at indlæse spillet nu på iPad
  14. Frøbank

    Alt kan læses på wiki
  15. Halloween Begivenheden 2020

    Jeg har nu samlet 51 bamser. Jeg har stadig ikke fået nr. 8 psyko pete Det er dæleme da mystisk at jeg de tre gange der har været disse arkæologi events stadig aldrig har samlet 8 forskellige af det der nu skal samles. Just saying. Og jeg har immervæk brugt omkring 3000 diamanter ud over de...
Top