Seneste indhold af Iarn den yngre

  1. Potespors lynkonkurrence

    A2 B3 C4 D1 E5 Vil gerne have evt præmie på E :)
  2. Fodboldbegivenheden 2021

    Enig, stadig lige til antikshoppen med den
  3. Rumalder: Venus

    Enig, den nye er noget ubrugeligt bras. Det er vist også den generelle holdning, da jeg ikke har set nogen bygge den endnu. Sammenlignet med da RTS kom, så var der vild kamp om BP og folk brugte masser af dias på at købe BP.
  4. KS bygninger - åbn flere lvl

    Kunne være rart at få mulighed at opgradere både æresstatuerne og vejen til sejr med flere lvl. For de meget aktive i KS hober sættene sig efterhånden op
  5. SB'er som man ikke vil bygge.

    Synes også det kunne være en god ide at åbne for salg i antikshoppen. Vi kan jo købe BP der, så hvorfor ikke også salg?
  6. Forårskonkurrencen: dag 4

    Den lille eventyrlystne frø er nu kommet til Terrakottahæren
  7. Forårskonkurrencen dag 2

    Jeg gætter på at frøen nu er på kroen
  8. Forårskonkurrencen dag 1

    Jeg tror origami “Indiana Jones in spe” frøen er på Kulekspressen
  9. Præmieudbetaling fra vinterkonkurrencen?

    Tak det er gjort nu
  10. Præmieudbetaling fra vinterkonkurrencen?

    Kan se at jeg er så heldig at have vundet anden præmien i konkurrence 3 Har muligvis misset noget, men skal man gøre noget for at få præmien udbetalt? Kan ikke se nogen besked hverken in-game eller her og heller ikke nogen vejledning herinde ift udbetaling
  11. Forslag til at undgå skævvridning i KS

    Et andet forslag til at bryde evt total dominans af en klan på en server kunne være at lave en Champions League udgave. Her kunne vinderne af diamantkortet så møde hinanden i næste runde. Mens de øvrige klaner i diamant på hver server så kunne have en mere lige kamp i hvert fald hver anden...
  12. Halloween konkurrence

    A3, B1, C4 og D2
  13. Sommerkonkurrence 2020

    Sunken skat
  14. Fodboldkonkurrence 2020

    Blå
Top