Seneste indhold af Jepe

  1. Jepe

    Feedback og spørgsmål til mini-udfordringerne

    Skulle det ikke starte i dag tirsdag... tænker det var smart hvis det startede samtidigt med klanekspedition. Nu den er hæftet op på opgaver udført i Klan ekspeditionen. Jepe
  2. Jepe

    Tidsalder konkurrence

    Rumalder Venus. Håber vi der så har fået styr på vores udbytten af vores klode og endelig starter med at rette op på fortidens synder.
  3. Jepe

    Udfordring 4

    D 2
  4. Jepe

    Udfordring 3

    1/ Spøgelseshus 2/ Notre dame 3/ dunkel døråbning 4/ Aachen Domkirke 5/ Gal videnskabsmand 6/ Det sorte tårn 7/ Forladt psykriatisk hospital 8/Fugleskræmsel 9/chateau Frontenac 10/ Hjemsøgt tårn 11/ Lygtemandens kapel 12/Dødeby
  5. Jepe

    Udfordring 2

    Heksen
  6. Jepe

    Udfordring 1

    1-6-9-11
  7. Jepe

    Ideer til nye SB'ere

    Atlantis 1. Oceanisk fremtid 2. Øen Atlantis var frodig og smuk og gemte på et enestående tempel til ære for havguden Poseidon og på et stort og pragtfuldt konge palads, hugget ud i farvede sten og med lofter og vægge af guld, sølv og elfenben. I cirkler rundt om paladset stod imponerende...
  8. Jepe

    Unfair Nabolag

    Nu har jeg spillet spillet i en del tid .... og jeg ser ingen grund til at ændre algoritmer for nabolag ... Er selv blevet angrebet meget af spillere 4 eller 5 over min egen tidsalder...og det eneste jeg fik ud af det .. var at jeg satte mig ind i spillet ... fandt ud af muligheder...i form...
  9. Jepe

    Farvel til Agressive NPC'ere diskussion

    Trist ændring ... nu bliver det endnu nemmere for de store klaner at forsvare et område.
  10. Jepe

    Søger du klan ?

    No Name optager aktive spillere. vi kæmper pt i Ja , TM og Indu skriv til Jepecana
Top