Seneste indhold af Kong Alaric

  1. Sommerkonkurrence 2022 - Nu med vinderne

    1. Jernalderen. De flotteste bygninger og nemmeste klan ekspedition. Du har også få naboer, som er i stand til at snipe dig, hvis du vil have din Ark op i lvl i Jernalderen 2. Få fat i arken så snart du kan. når den kommer op i lvl 80, vil du få flere medaljer til udvidelser og det det koster...
  2. Tidsalder konkurrence - Nu med vinderne

    Babelstårnet Fyrtårnet i Alexandria Space Needle Cape Canaveral Flyvende Ø
  3. Forge of Empires 10 års fødselsdagskonkurrence - Nu med vinderne

    Efter jeg stoppede med at spille The West pga problemer og ueningheder var og er Forge of Empires det perfekte onlinespil til at genopbygge selvværd og nye alliancer. Forge of Empires brillierer sig for at være et gratis spil, og netop dette er min største motivation i spillet. Det giver...
  4. National sangs konkurrencen! Nu med vinderne

    Dette er en fantastisk melodi til at øge motivationen uanset hvilken klan. Sammen er vi stærkest!
  5. Nytårskonkurrence - nu med vinderne

    1. Er mest stolt af at have gennemført alle begivenhederne 2. Færdiggøre min samlig af ønskebrønde 3. En ny dansk verden
  6. Vinterkonkurrence

    Nissen befinder sig i Washington, D.C., United States på Capitol Hill
  7. Konkurrence: Gæt en bygning - nu med vinderne

    Château Frontenac
  8. Sensommer konkurrence

    Hvad pryder mine drømme? En by må jeg indrømme Skønt fortid eller fremtid Empires er der altid Med sommeren der dages Arbejd kan atter smages Dog må du ej forsømme Den ønskebrønd at tømme Høsten er snart i lade Det gør os alle glade Et bjerg af diamanter Kan klare alle bander
  9. Potespors lynkonkurrence

    A=2 B=3 C=4 D=1 E=5
  10. Naturkonkurrence 2021

    Tiger Koala Bison Panter Elefant Pingvin Kronhjort
  11. Kamp konkurrence

    Råd til nye krigere. 1. Før du kan blive dominerende på slagmarken, er det vigtigste ikke at løbe tør for enheder. Derfor er mit råd, at du først gør dig uafhængig af hæftede enheder. Dette kan gøres ved f.eks. at færdiggøre egyptisk bosættelse nok gange og bygge den specielle bygning, som...
  12. Forårskonkurrencen dag 6

    Den lille frø befinder sig i Nishikigoi Dammen
  13. Forårskonkurrencen dag 5

    Frøen befinder sig under "Niveau 2 - Visdommens gongong" fra sættet "Kirsebærhaven"
  14. Forårskonkurrencen: dag 4

    Terrakottahæren
  15. Forårskonkurrencen - dag 3

    Frøen befinder sig i Regnskovsprojektet
Top