Seneste indhold af Loch Ness

  1. Bytte central

    Og de event er blevet så tidskræven de sidste har jeg ikke brugt så meget tid på for det er for besværligt at gennemfør, der er rigeligt at se til med kampe i Ks m.m. Man er nød til at fra vælge hvis man ikke vil forsvinde ind i spillet
  2. Bytte central

    Alså der næste aldring noget i den bytte central man kan bruge til noget forslag event bygninger som man mangler bygninger med angrebs styrke Bygninger der giver fp point dee se man aldrig i bund og grund er det et sted man lager bygninger man adligeve ikke kan bruge
  3. Kan ikke gennem føre ke mere

    Jeg kæmper mest autokamp men jeg har prøvet det du skrev og jeg kom faktisk forbi . Men nu tager jeg til næsten tidsalder
  4. Kan ikke gennem føre ke mere

    Arktiske fremtid jeg prøvet alt muligt nu hænger jeg der igen
  5. Kan ikke gennem føre ke mere

    Jeg kan ikke gennem føre en ekspedition mere jeg har 1313 i angreb og 710 i forsvar men møder jeg panser og en mesterkæmper så er det umuligt at komme forbi det undre mig ?
  6. Reklamer

    Det helt fint men man blIver træt når det er den samme hele tiden lige nu er det umuligt at vide hvornår den er set til enden så man kan få præmie det virke faktisk ikke mere ingen præmie at få Loch Ness
  7. Forgepoint i storslåede bygninger tabt

    Jeg syntes der bør være en mulige for de fp fri hvis en spille stopper f.eks inaktiv i 3 mdr
Top