Seneste indhold af Mileman

  1. Naturbegivenheden 2024: Spørgsmål og feedback

    Endnu en fiasko af en forårsbegivenhed der har præcist de samme fejl som sidste års forårsbegivenhed. Fremgang er vanvittig langsom og det er så godt som umuligt at få det i beskriver som dagens tilbud. Det skulle være muligt at få dagens tilbud, hvis man samler en kasse med seks stjerner. Noget...
  2. Feedback og spørgsmål om heltebegivenheden 2023

    Jeg har det sådan lidt på den måde, at når alle premium begivenhedsprodukter giver guldopgraderingssæt på dag 1, så skal alternativet være at man kan opnå det samme ved et jævnt aktivitetsniveau igennem hele begivenheden. Ellers bliver events kun for dem der vil betale sig fra at gøre en...
  3. Feedback og spørgsmål om heltebegivenheden 2023

    Var igen ikke i stand til at opnå hovedgevinsterne som var de to guldopgraderingssæt, på trods af at jeg flere gange dagligt tog del i begivenheden. Jeg fik lige præcist kun fat i den ene. Desuden var det alt for dyrt at spole tiden frem i begivenheden, med mindre man har 10.000 diamanter til...
  4. Feedback og spørgsmål om sommerbegivenheden 2023

    Begivenheden er okay. Der er mindre tilfældigheder end ved forårsbegivenheden. Jeg måtte dog bruge over 1000 diamanter for at få vicekongens villa. Det er ikke okay.
  5. Foe burde fjerne Vasilij Katedralen og erstatte den med en anden bygning hos de spillere der har den.

    Så, hvis jeg nu skal gå efter bolden, i stedet for personen, så vil jeg vove påstå at der er ting der burde have væsentlig højere prioritet, i spillet, end et gammelt bygningsværk og en krig mellem to lande, udenfor spillet. En krig der vel og mærke kan være ovre om et par år.
  6. Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

    Possible preset you can use: ```
  7. Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

    Bortset fra at mange der har været fuldt aktive har ikke fået "panda tingen" op til niveau 9. Det er vel egentligt ikke i orden og dem der bruger rigtige penge får lige præcis noget som andre ikke får. Hvor du får dine poter fra, ved jeg ikke, men det er ikke det samme sted som mig. Det har...
  8. Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

    Det ser ud til at man skal færdiggøre side 6, i præmierækken, for at kunne få pandatemplet. Gad vide hvor mange aktive spillere der så er i stand til at gøre det. Hvis ikke man evner at færdiggøre opgaverækken, ved siden af, så skal vi helt op på side 7. Og dem der ikke kan lide at matche...
  9. Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

    Det er virkeligt et ynkeligt event og i har haft flere år til at forbedre det. I bør remake en stor del af jeres gamle events. Selv om jubilæums-eventet ikke var perfekt, så er det stadig noget i bør sigte efter. Der er ingen grund til at vi skal spilde tid på at opnå event bygninger, når i...
  10. Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

    Ærgerlig begivenhed. Fremgangen er alt for langsom og særpræmier er alt for sjældne. Jeg kan ligeså godt glemme at få fingre i pandareservatet. Man skulle tro at de lærer af deres fejl, fra år til år.
  11. Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

    Så jeg er ikke engang sikret en særpræmie hvis jeg knuser en gruppe på fem?
  12. Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

    Hvordan vinder man daglige særpræmier?
  13. Spørgsmål og feedback til vinterbegivenheden 2022

    Jeg vil bare gerne have flere meningsfulde og værdifulde ændringer, i stedet for ændringer til en app. I ved, den der app der fylder flere gigabytes af lagerplads, når først alle spildata er hentet ind.
  14. Mursegmenter

    Overvej at lave dekorative mursegmenter der ændres visuelt efter hvilken alder de er i. Dvs., de kan opgraderes og giver en grund til at opsamle opgraderings og renoveringssæt. Ellers kan der være nye mursegmenter, i byggemenuen, når man skifter alder. Alternativ vis kan mursegmenter laves til...
  15. Feedback og spørgsmål om Halloween begivenheden 2022

    Undskyld, men formatet af minispillet tilknyttet halloween begivenheden føles absolut udspillet. Stavlygterne lyser kun sidelæns (som vi jo alle ved at de gør i det virkelige liv). Det føles som om at man ikke når nogen vegne, intet vinder, og bruger en formue på lyskilder, så man kan lyse på...
Top