Seneste indhold af Milla86

  1. Neo botanisk rotunde fra kvanteinvasion

    Er det mig der har gjort noget forkert siden at jeg ik har fået neo botanisk rotunde fra sidste kvante invasion? Der stod at jeg ville få den for min plasering på ranglisten
  2. Hjælpe gode naboer i rådhuset

    Jeg spiller kun på mobil og der virker det ik desværre. Er det på computer man kan det?
  3. Hjælpe gode naboer i rådhuset

    Når en nabo hjælper med at motivere bygninger ved at gå ind i ens by er det irriterende at man ik kan gå ind i deres by via rådhuset man kan kun trykke på en stjerne og så hjælper man jo ik ordentlig hvis de har været inde i ens by og hjælpe, bliver det en irriterende opgave at finde dem igen...
  4. Redigeret rettigheder i tråde i klanen.

    Jeg er med i ledelsen i en klan og jeg bruger meget tid på at be folk om at lade boosts tråden være fordi de ik forstår den men bruger den alligevel det ville være lidt bedre hvis jeg i stedet kunne markere boosts tråden så jeg skulle tilføje folk der havde forstået systemet tråden må stadig...
  5. Gør det svære at forlade klan

    det sker a og til at et medlem er kommet til at forlade vores klan ved et uheld. Kunne man ik tilføje en slider så man ik kommer til det ved et uheld hvis man kommer til at trykke lidt hurtig forkert? Det er alligevel først en uge senere man kan komme ind i klanen Igen. Venlig hilsen Milla
  6. Po/mo af hippodrom og tog

    Okay(: tak for svar
  7. Po/mo af hippodrom og tog

    Okay tak for svaret(:
  8. Po/mo af hippodrom og tog

    Hej når jeg mo/po har jeg tit tænkt på om de spillere der er nået langt stadig er interesseret i at man motivere vinter toget og enderne af hippodromen. Det er noget af det sidste som andre motivere. Jeg vil selv gerne have motiveret dem så jeg ik får hugget dem men det er ik sikkert at...
  9. Advarsel om lukning af sb

    Hej jeg kunne virkelig godt bruge en advarsel når jeg er ved at lukke en sb fra en anden spiller Det ville forhindre uheldige situationer hvor 2 spiller ligger i en sb samtidig og lukker en sb.
  10. Indikation af klanmedlem

    Mange tak:)
  11. Indikation af klanmedlem

    Det gør det ik hos mig. Ved ik om du spiller på pc. Jeg spiller på iPad og der sker der ik noget når man trykker på en avatar i en sb.
  12. Indikation af klanmedlem

    Hej når man er i en klan med 80 medlemmer kan man nemt komme til at skubbe et klanmedlem ned af bidragslisten i en sb, fordi man ik kan huske de nye spillere i klanen. Jeg ville ønske at der var noget der indikerede om det er et klanmedlem eller ej. Det ville være en stor hjælp i sb annoncering...
  13. Ekstra tur i kroen til ks

    Tak(:
  14. Ekstra tur i kroen til ks

    Jeg kunne Virkelig godt tænke mig en ekstra tur I kroen til forhandlinger i ks. Det er rigtig træls at må give en forhandling op 5 gange i træk fordi der er 6 muligheder. Det kan godt være at jeg er dårlig til at forhandle men jeg kæmper med at holde gejsten for ks oppe. venlig Hilsen milla86
  15. Advarsel om login

    Nu er det gået i orden. Mange tak for dit svar:) og tak for et genialt spil
Top