Seneste indhold af nittenisback

  1. Køb af FP med guld

    Det kunne virkelig snart være lækkert, hvis man kunne købe mere end 10 fp ad gangen, med guld.. .Det fedeste var, hvis man kunne bare vælge selv hvor mange. men evt bare en knap til 100 fp også Hvad tænker I?
  2. ØEN og dens præmier

    ja kan godt se udregningen lyder fin.. Men de præmier du får fra de shards fra øen, er jo elendige.
  3. ØEN og dens præmier

    det er jeg godt klar over at det ikke er en nyhed..... men kan det virkelig passe, at de laver en så skod ny sb? det er for at sætte fokus på det, så inno kunne overveje at kigge på den.
  4. ØEN og dens præmier

    tænker jeg venter og ser om de lige gør noget ved det
  5. ØEN og dens præmier

    Ang. den flyvende ø. min ø har nu været i lvl 84 i over en måned. Er jeg den eneste der er ret skuffet over: 1)Mængden af præmier 2)præmierne. Relikvietemplet fungerer væsentligt bedre, og giver bedre præmier. Koster meget mindre at køre op med fp end øen. Andre end mig, der tænker at dens...
  6. Drop-rate på den Flyvende Ø

    ja det er vi opmærksomme på... Men de præmier der kommer fra den, de er da ikke sådan særligt gode... Hb, rt og rts overgår den med længder..
  7. Drop-rate på den Flyvende Ø

    Ja, vil sgu nok give dig ret .. min er nu i 78... og syntes virkelig også det er noget skrald... håber inno tænker sig om med den, for den er godt nok dyr at køre op.
  8. Handler til udenfor klanen

    Kunne dette ikke være smart med en knap man kan trykke på - når man laver handler; som gør at handlerne kun kan ses udenfor klanen. Ligesom man kan gøre så de kun kan ses inde i klanen. Nitten
  9. Kulturel Bosættelse: Aztekerne

    ahhhh martinel... det er nu ret easy... den første jeg gennemførte, havde jeg 2 - næsten 3 dage tilbage, og nr 2, havde jeg mere tid tilbage. Jeg er nu igang med nr 3, og det skal nok også gå. Skriv til mig på a serveren, jeg har en tråd til hvordan du løser den.
  10. Kulturel Bosættelse: Aztekerne

    IHOP-2... jeg kan da sagtens følge med, selv uden køb af diamanter. Så det er vist noget vås.. Ja der er dem som går fuldstændig amok med at købe diamanter. Men dem kan man sagtens indhente på sigt ;). Det handler jo ikke om at det skal gå hurtigt, det handler om at hygge sig med det. Men...
  11. Kulturel Bosættelse: Aztekerne

    hvad snakker du om i-hop2? Det er på ingen måde nødvendigt at bruge diamanter i de bosættelser. eller i spillet. Jeg har spillet i 3 år, uden brug af penge. Ligger nr. 48 på ranglisten på a. Tænker du skal tænke over hvordan du spiller spillet istedet for. Hvorfor drejer det sig om at bruge...
  12. Kulturel Bosættelse: Aztekerne

    Ja starter den snart??? d. 9 november har det været i 8 timer og 45 minutter
  13. Opdatering til version 1.188

    Hej. Det lyder spændende. Men for nogle måneder siden, fik jeg af vide at i var igang med at lave en høst alt knap til mobilversionen. Men jeg har endnu ikke mødt den knap endnu, er det en der er på vej eller hvordan? mvh nitten
  14. HØST ALT KNAP TIL MOBIL

    Det kunne være fantastisk at man på telefonen kunne få en knap, så man kan trykke høste alt og sætte ens bygninger igang med det samme. Ligesom der er til computer. Og den må gerne koste 5dia. Men når man har5 byer. Og på sin hovedby høster 800 fp, og KUN kan have 100 fp i bjælken ad gangen, så...
  15. Bosættelsen fra Oldtidens Egypten

    De andre var da alt for hurtige, Japan, var alt alt for easy. Det er da federe at man rent faktisk kan nå at bygge en by op. der kommer så mange flere muligheder end i de andre, som bare var at høste, forske og slå hjernen fra.
Top