Seneste indhold af Pawaw

  1. Pawaw

    Hvad sker der med spillet ???

    Man kan ikke se beskeder og alle forskninger er deaktiveret.. ?
  2. Pawaw

    Problem med KS og manglende udmelding !!

    Hej Dragon Er der kommet en opklaring på hvordan Inno Games fremadrettet vil fordele klaner med 1000 LP ? Og bliver det implementeret i spillet inden næste runde af KS ? Mvh FC
  3. Pawaw

    Forslag til KS gruppering

    Tak for hurtigt arbejde og svar :-)
  4. Pawaw

    Træls lang svartid

    Som jeg forstår ud fra videoen, så har forfatteren rendt ind i en mur og kan ikke få Inno til at erkende fejlen, eller at det er programmeret sådanne. Lidt lige som vi har i Danmark.. Men nu har Dragon jo lovet at få afklaret det fra Tyskland af. Så tænker at vi må afvente det svar, inden for...
  5. Pawaw

    Træls lang svartid

    Der figurere en video på Youtube hvor forfatteren mener at vide at det er klanernes ID, som der sorteres efter når klanerne har 1000 LP. @Dragon som er CM har efterspurgt en forklaring fra baglandet / Inno Games, hvorledes opdelingen foregår. Hvis man bruger de fakta som videoen omtaler, så...
  6. Pawaw

    Forslag til KS gruppering

    Pænt nej tak til dette forslag. Jeg går ind for at de stærkeste klaner møder hinanden, så undgår man nemlig at mindre stærke klaner bliver låst inde og at stærke klaner keder sig ihjel og mister interessen for KS og FOE ;-) Hvis man gør som du foreslår så vil de stærkeste klaner aldrig mødes...
  7. Pawaw

    Skal KS dø...??

    Prøver igen, nu med link til en mulig opklaring af problemerne i KS.. youtube.com/watch?v=Plmmbi9bn-c
  8. Pawaw

    Problem med KS og manglende udmelding !!

    Klaner får LP for de øverste pladseringer i KS, og de får minus LP når de får de laveste. Ergo vil de stærkeste klaner automatisk få pladseringer i de øverste ligaer. Det må jo være formålet med at tildele klanerne LP efter hvor stærke de er.. Men netop det, er det som ikke sker, når grupperne...
  9. Pawaw

    Problem med KS og manglende udmelding !!

    Kære Forum administrator og supportere. Problemet med KS og det at man møder de samme klaner igen og igen, må og skal snart ophøre, hvis ikke spillerne skal miste interessen! Der er blevet skrevet forum opslag og support er flere gange blevet kontaktet. Hvis det er blevet kommenteret fra...
  10. Pawaw

    Skal KS dø...??

    Det er da ikke en diskussion, vi belyser begge vores pointer, som jeg ser det :) Men du fokusere på om en nystartet stærk klan kan indhente en i forvejen stærk klan, og kun målt på MMR. Men det er jo uvæsenligt om de indhenter den stærke klan, for det er kun MMR. MMR kan klanen ikke bruge til...
  11. Pawaw

    Skal KS dø...??

    Ja MMR afspejler styrken og den stærkeste skulle gerne have flest MMR, det var min pointe fra starten af.. Men hvis der er loft, kan den stærkeste klan jo ikke have flest MMR, så der modsiger du dig selv ;-) Dit input var at en nystartet klan ikke kunne komme til kæmpe med de stærke, ikke sandt...
  12. Pawaw

    Skal KS dø...??

    Jeg forstår ikke hvor du vil have at den nye stærke klan skal indhente den gamle stærkeste klan ??? Det er jo bare MMR... og det kan du jo ikke bruge til noget om du har 9100 MMR eller 910000000 MMR.. Det handler jo om for den nye stærke klan at komme i den bedste gruppe !! Altså det vi kalder...
  13. Pawaw

    Skal KS dø...??

    50 MMR mere end den klan man vil indhente.. Vi går ud fra at det er en ny stærk klan. Så må det jo være bunden af Diamant 1 som skal overhales, som angiveligt vil skifte fra runde til runde.. Hvis det er en stærk klan så er det jo maksimum MMR fra alle runderne, indtil klanen kommer i Diamant 1...
  14. Pawaw

    Skal KS dø...??

    Der kan du bare se, jeg vidste ikke at vi ikke var på kort sammen... vi var med Fairplay og de tog da nogle kampe og så lidt fra de andre klaner, men der var ingen spænding i det, også derfor jeg ikke kan sige hvem de andre klaner var, det interesserede mig for lidt.. Jeg er ikke meget for at...
  15. Pawaw

    Skal KS dø...??

    Ja det er alt for nemt for relativt "inaktive" klaner at komme op ad, det må jo også vise sig i Platin ikke mindst og vi har da prøvet at møde klaner som "giver op" med det samme.. Så et eller andet skal der altså gøres hvis interessen for KS skal bestå !!!
Top