Seneste indhold af Petrus

  1. Skt. Patrick konkurrence

    hvor regnbuen ender
  2. Lynkonkurrence - Årets bedste begivenhed?

    da det alene gjalt at udvikle en by!
  3. December Konkurrence

    rød glaskugle
  4. kloster

    hvis man 'opgraderer' klosteret til nutiden sker der så noget??
  5. Opdatering 01.07.2014

    Er der nogen der ved hvornår det bliver muligt at opdatere SB på en PC? - altså give ekstra 9 byggeplaner + varer, og fortsætte ud over lvl 10...
  6. Påskebegivenhed 2014

    Bygninger man får for æg anbringes i lageret - du få æg når andre spillere anbringer æg i dine dekorationer - derfor er det vigtigt at have mange, da der kun kan være et æg ihver
  7. Påskebegivenhed 2014

    kan man opgradere et kloster (tidlig middelalder)? hvad sker der - hvor meget stiger glæde, et musæum til MA, feks? eller penge en konge fra IT til MA?
  8. Gættelegen

    444 hilsen til Ilona fre Søborg Gymnasium
  9. Lotteri

    Jeg vælger ordet: Nabolag
  10. Artwork

    ja, "kongen" er ikke så ringe!
  11. Zoom

    Jeg vil foreslå at 'byfeltet' (kortet over byen) flyttes lodret op 4x4 af de små byggefelter - det må være relativt simpelt, og så kan man se om der på det øverste felt er noget at motivere/polere/plyndre i en by der har alle felter opad. det vil løse det problem Beast rejser, uden brug af zoom...
  12. Byggeplaner til eksisterende bygning

    Jeg har 39 forskellige byggeplaner jeg ikke kan bruge - dvs. nok over 50 ialt - det må nedsætte mine chancer for at få byggeplaner til andre SB'er jeg endnu ikke har bygget?
  13. Påskebegivenhed - De nye ting

    har de 6 'ting' samme sandsynlighed? hvor mange fp bliver '2' til hvis 'man' er entusiastisk?
  14. Storslået Bygning Konkurrence forslag

    "Tuborgflasken" :) jeg vil foreslå "Tuborgflasken" :)
Top