Seneste indhold af QueenBitch

  1. QueenBitch

    Slagmarkskonkurrence

    Der er 5 liganiveauer
  2. QueenBitch

    Konkurrence: National sangen

    Guldborgsundsangen - fordi jeg bor i Guldborgsund og fordi mit rige er lige så smukt som området her ❤️
  3. QueenBitch

    Juli konkurrencen

    Helt klart kroen til en kold øl eller svømmehallen til at komme i en kold dukkert :)
  4. QueenBitch

    Sommer konkurrence

    Coloseum i Rom er nok ønskesenariet Kulturelt og historisk må være sagen. :)
  5. QueenBitch

    Find Kleopatra

    Hun er her: https://dk.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=Colosseum Men I plejer da at gøre svarene usynlige? Hehe.
  6. QueenBitch

    Påske konkurrence : Find påskeægget!

    Jeg fandt ægget her: https://dk.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=Vennernes_Kro Rigtig god påske
  7. QueenBitch

    Karnevalskonkurrence

    Jeg vil til karneval med judicator, fordi det er min fantastiske kæreste. Det var ham der fik mig til at spille dette vidunderlige spil. :) Tak for et fantastisk spil.
  8. QueenBitch

    Lynkonkurrence - Årets bedste begivenhed?

    Jeg kunne godt lide æblehavebegivenheden. Små præmier blandet med store og større gevinster. Tak for et fantastisk spil. :)
  9. QueenBitch

    Forge Bowl begivenheden

    Kan man finde opgaverækken nogen steder?
  10. QueenBitch

    December Konkurrence

    Bolsjestokkene ❤️
  11. QueenBitch

    November lyn konkurrence

    Det bedste er, at der hele tiden er udvikling og events i spillet. Det gør at der hele tiden er spænding. :)
  12. QueenBitch

    Galileo Galilei opgaverækken

    Plejer opgaverne ikke at starte kl 8? Jeg har ventet siden kl 8, og har ventet med at høste og sådan. Men det er ikke meget der sker.
  13. QueenBitch

    8 Dages gavefest - Juli udgave DAG 7

    Jacksmile 3 byggeplaner Dinegu :)
  14. QueenBitch

    8 Dages gavefest - Juli udgave DAG 4

    Jacksmile 5 store forgepointpakker Dinegu :)
  15. QueenBitch

    8 Dages gavefest - Juli udgave DAG 3

    Jacksmile Dinegu Ønsker at vinde 5 store forgepoint pakker. Kunne være en super fed gave :-)
Top