Seneste indhold af Saint Saens

  1. Saint Saens

    Lag

    Ved ikke om det bare er mig, men det er VOLDSOMT frustrerende, at man gang på gang spiller KS med lagtime på op til 5 sekunder. Mit ønske kunne være, at man skærer ned på ligegyldige events og fokuserer på en bare rimelig spiloplevelse. Jeg synes, det er utilgiveligt ringe. Håber at der nu vil...
  2. Saint Saens

    Store Nyheder i Forge: Feedback og spørgsmål

    Ranglisten. KvK har stadig en vigtig plads på den globale rangliste. Med den seneste KS-opdatering introducerede vi en ny rangliste, der fokuserer på klaners præstationer i KS frem for prestige. For os var det det første skridt i at reducere betydningen af KvK i konkurrencen og gøre placeringer...
  3. Saint Saens

    Store Nyheder i Forge: Feedback og spørgsmål

    Utilgængelighed. KvK kan ikke være tilgængelig på mobilen uden en væsentlig teknisk omskrivning. Selvom det har været tilfældet i et stykke tid, mener vi, at det ikke længere er bæredygtigt for et tvær-platform spil som Forge. Vi sigter mod at fjerne denne kløft og sikre, at nøglefunktionerne er...
  4. Saint Saens

    Store Nyheder i Forge: Feedback og spørgsmål

    Deltagelse vs. vedligeholdelse. På nuværende tidspunkt er det kun en meget lille procentdel af vores spillergruppe, der aktivt spiller KvK. Ja… for folk spiller ikke fra PC. Er det ikke Inno selv der har udsultet KvK ved ikke at tage stilling til den del af spillet, så man bedre kan lukke det...
  5. Saint Saens

    Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Enig. Man bliver heller ikke verdens bedste cykelrytter, fordi man kun gider at stille op i Tour de France. Så kan man jo sagtens have en indivduel rangliste, KE, rangliste, KS rangliste mm. Men der bør være en samlet rangliste der afspejler summen af klanens medlemmer og klanens aktiviteter på...
  6. Saint Saens

    Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Tak for dit svar Freja. Jeg er klar over, at de første to spørgsmål er rigtig svære at svare på, og selvom jeg spurgte InnoGames direkte, så vil de nok heller ikke svare på spørgsmålet. Dertil er indholdet af et svar formentlig en forretningshemmelighed - og potentielt kontroversiel for dem der...
  7. Saint Saens

    Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Tak for alle jeres mange og tekniske gennemgange af hvad KS er, hvad det kan og hvordan man ønsker at balancere det. Jeg har kun enkelte spørgsmål: Hvad er procenten for at udløse diamantgevinst i KS? Er procenten den samme, stigende eller faldende ifht den gamle version? Hvad er gevinsten så...
Top