Seneste indhold af SommerVarmen

  1. SommerVarmen

    Efterårsbegivenheden 2020

    Det svar kan jeg ikke bruge til noget. Jeg spørger i øst og du svarer i vest.
  2. SommerVarmen

    Efterårsbegivenheden 2020

    Der er 11 dage tilbage og jeg mangler 10 opgaver. Hvorfor f..... må jeg ikke afslutte mine opgaver før tid ? Det er det er altid gør at man snart ikke gider gennemføre disse begivenheder. Det gør begivenhederne kedelige og langtrukne.
  3. SommerVarmen

    Kro sølv

    det ville være bedre hvis man kunne konverter sølvet til diamanter. så blev de da brugt på noget fornuftigt. Attackboost og Byskjold er kedeligt og for tøset.
  4. SommerVarmen

    Kro sølv

    Kan I ikke finde på et eller andet vi kan bruge vores opsparede krosølv på ? - eller måske en måde så kan kan konvertere f.eks. 1000 krosølv til 10 diamanter. Har selv 240.000 krosølv som bare samler støv (så at sige). det er jo en ubrugt resource.
  5. SommerVarmen

    Det gamle Ægypten

    ok. tak.
  6. SommerVarmen

    Det gamle Ægypten

    Hvor skal man kikke i det gamle ægypten for at se hvor meget plyndringsgods man har ? Synes ikke jeg kan se det nogen stede.
  7. SommerVarmen

    Rensdyrssamling

    Det skal du nok ikke regne med
  8. SommerVarmen

    spørgsmål om vintertoget

    ok
  9. SommerVarmen

    Rensdyrssamling

    Hvorfor skal den være så dyr ? 2995 diamanter har jeg slet ikke råd til at købe. Har samlet alle 9 rensdyr, men er da lidt ked af at jeg går glip af de 9 ting i kanen.
  10. SommerVarmen

    spørgsmål om vintertoget

    Hvor mange vogne kan man sætte efter toget ? - Er der et max på antallet af vogne ?
  11. SommerVarmen

    SMS diamanter

    har oprettet en ticket og venter nu svar...
  12. SommerVarmen

    SMS diamanter

    Hejsa. Har lige købt 310 diamanter til 40.- kr via sms. Jeg fik dem også som jeg skulle, men så loggede jeg ud fordi jeg ville lave en ny verden på A-serveren. Nu er de 310 diamanter forsvundet. Jeg har ikke selv brugt dem, så det må være spillet der har fjernet dem. jeg vil gerne have dem...
  13. SommerVarmen

    Udfordring 4

    F4 F1 C5 - den var svær D2 A4
  14. SommerVarmen

    Genopbygning er i stykker

    Når jeg trykker på genopbygning, får jeg underligt skærmbillede frem, hvor 80% af min by er væk. Hvorfor sker det ? Er det da ikke op til mig selv hvordan jeg vil genopbygge min by ? og i hvilken grad og udformning ? Og der er flyttet rundt på de tilbageværende bygninger. Det er ren skrudder...
  15. SommerVarmen

    FoE fodbold konkurrence

    RØD
Top