Seneste indhold af victoria the kindfull

  1. Feedback og spørgsmål om mobile videoer

    En af grundene til at jeg spiller FOE er at være fri for reklamer, nu er det så ødelagt at man ikke kan bruge sin mobil eller tablet mere, da kroboost, hændelserne i byen, slotssystemet og hurtigt mo/po kampen nu kræver at man skal se på uduelige reklamer. Spillet er tidskrævende og nu skal man...
  2. Opdateringen til version 1.234 - Fejl i gentagne opgaver

    Jeg har også problemer med gentagne opgaver. Det har fungeret fint før, hvor man hurtigt kan tage opgaver. Men hvis man skal sidde og vente 2-3 sek hver gang man har taget en opgave, ryger computeren en tur i luften. Tager alt for lang tid. Jeg bliver smidt af hvis jeg får taget 2 gentagne...
  3. Ændringer til Fiore Landsbyen

    Jeg vil gerne sende en klage om at der bliver lavet ændringer på hovedpræmien et godt stykke inde i eventen. Da den ikke gav FP gik jeg efter de daglige præmier. Jeg brugte en træner som gjorde chancen større for daglig gevinst, men det har så kostet mig muligheden til at få hovedpræmien nu. Den...
  4. Klanslagmarkerne 2021 Spørgsmål og feedback

    Vi har ingen bytteaftaler på C. Det er lige meget om det er det nye eller gamle kort, når der det er småklaner vi møder. Forskellen på B og C er at elverne ligger i samme pulje med de større klaner såsom hullerne og jer Freja. FS på C møder kun småklaner som ikke er ret aktive. Lige nu er det...
  5. Klanslagmarkerne 2021 Spørgsmål og feedback

    Jo Freja, vi bliver desværre nød til at slette BL som vi overtager, for ellers lukker vi hele kortet pga at vi er oppe mod mindre klaner som slet ikke kan tage de samme kampe som os, der er en storklan med rigtig mange aktive spillere. Foe skal snart gøre noget for ellers dør spillet for mig på...
  6. Klanslagmarkerne 2021 Spørgsmål og feedback

    Hvornår laver foe en ordentlig opdeling i KS? Flere små klaner er i dialiga, men kan slet ikke give de store klaner kampe. Det er blevet mega kedeligt og surt at se at flere dropper deres hovedby fremfor en anden server, da der slet ikke bliver noget kamp i KS pga så mange småklaner i KS...
  7. Planlagte rettelser til klanslagmarkernes præstationsproblemer

    Hvornår laver foe en ordentlig opdeling i KS? Flere små klaner er i dialiga, men kan slet ikke give de store klaner kampe. Det er blevet mega kedeligt og surt at se at flere dropper deres hovedby fremfor en anden server, da der slet ikke bliver noget kamp i KS pga så mange småklaner i KS...
  8. Naturkonkurrence 2021

    Tiger Koala Bison Panter Elefant Pingvin Kronhjort
Top