Vindhætterne Aps

DeletedUser2065

Guest
Der søges efter nye medlemmer med ønske om deltagelse i KE hver uge. Vi hjælper gerne med lidt oplæring og fif.

Der er forbud mod at bruge cement, dynamit og finsprit i fredagskagen. Det er tilbehør til kaffen.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser2065

Guest
Der er stadig ledige ståpladser hos os. Vi savner også nogle åbenmundede gespenster der kan lige at skrive på forum.
 

DeletedUser2065

Guest
Kom gerne forbi og vær med i fælles kagesang hver fredag.
I dag kan nævnes studenterguf uden formaldehyd, tribolixi BX eller monoethanolamin som tilsætningsstoffer.
 

DeletedUser2065

Guest
Vi holder af den ugentlige telttur. Hvis der er nogen som ønsker at drage med os ud på overnatning i junglen så meld jer gerne til.
 

DeletedUser2065

Guest
Vindblæse venner søges til fælles front. Meld jer ind i varmen allerede i dag og vær beredte på morgendagens udfordringer.
 

DeletedUser2065

Guest
Hvilken kage har du spist i dag?
I overensstemmelse med cirkulæret #105-2017 i klanen har det været lovligt at erstatte kage med hveder (husk at det er flertal, 1 stk er ikke nok) i dag. Så ganske personligt har jeg sat 8 stykker til livs. Hvad med jer andre? Chokoladekage? Sandkage? Pandekage?
 

DeletedUser2065

Guest
Det er fredag, det er kagedag. Husk at kage skal være uden cement, glycering eller texapon.
 

DeletedUser2065

Guest
Hvem har fået lagkage, kaffe og burger til aftensmad?
Det er ikke noget jeg kan anbefale, det smager sådan en smule ækelt.
Hvad har man ellers, ved uheld, serveret sammen som ikke var noget hit?
 

DeletedUser2209

Guest
Jeg Julliette søger flere medlemmer til min klan vi er på nu værne tidspunkt 13 medlemmer og vi ligger på 4 pladsen i Ke kunne godt tænke os at komme på 1.pladsen vi spiller hver uge på Ke og min klan hedder den Sønderjyske Due i søger bare om optagelse hos mig eller Wirax på forhånd Tusinde tak
 

DeletedUser2065

Guest
Hvorfor kommer I ikke bare over til os? Der er plads nok.
 
Top