Guide til klan forum

DeletedUser2615

Guest
Kan det ikke gores nemmere at spille inde på klan kontinenterne uden at bygge hovedkvarteret?
 

DeletedUser2065

Guest
KvK? Hovedkvarteret er som udgangspunkt den første sektor man erobrer. Det er ikke nødvendigt at flytte rundt på det for at angribe de andre rundomliggende områder. Dog ligger der 1 regel om at nyindtagede sektorer ikke giver adgang til at angribe andre før udregningen er foretaget.
 

DeletedUser2615

Guest
Kan der laves en ny klan version? hvor bronzealderen og jernalderen kan angribe og erobre til klanen? Hvis det allerede kan gøres i spillet, kan jeg få at vide hvordan?
 

DeletedUser2065

Guest
Ny klan version? Den er jeg ikke helt med på.
Hvis ikke klanen har nogen sektorer, så kan man angribe alle landgangssektorerne. Det er vistnok dem med strand / sand. De enkelte kort er delt op til hver sin tidsalder. Jernalderen er den første man kan kæmpe i.
Hvad angår hvordan... Klik, betal og angrib. Læs evt. mere her: https://dk.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=Klan_vs._Klan
 

DeletedUser2122

Guest
Kan der laves en ny klan version? hvor bronzealderen og jernalderen kan angribe og erobre til klanen? Hvis det allerede kan gøres i spillet, kan jeg få at vide hvordan?

Hej Daniel z.

Broncealder er ikke en del af KvK.
Jernalderen er allerede en aktiv del.

Mvh.
Fugazi.
 
Top