Black Friday udsalg!

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
logo_blackfriday17.png

Kære Spillere,

Black Friday kommer snart og det betyder forskellige rabatter på en lang række forskellige ting! :)

shrineofknowledgeblackf17.png

Fra den 24. November kl 08:00 kan I forvente et nyt tilbud hver time, hvor I kan købe ønskværdige ting til stærkt reducerede priser! Så hold øje med det seneste tilbud hele dagen :). I kan købe bygninger som ønskebrønde, Kundskabens Alter og andre som I ikke ønsker at gå glip af i løbet af dagen! Rabatterne er helt op til 80%!

wishingwellblackf17.png

Husk at hvert tilbud kun gælder på en verden (nemlig den som I er logget på når tilbudet bliver aktivt), og det kan ikke flyttes fra en verden til en anden. Alle de tilbudte ting kan købes med Diamanter, men Diamanterne vil ikke selv være på tilbud.

forgepointsblackf17.png

Vi håber at I får nogle gode tilbud til jeres byer! :)

Jeres,
Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

DeletedUser2591

Guest
hvorfor får man kun tilbud på en server og ikke på alle dem man er på ??
jeg er logget ind, men kun den server jeg loggede ind på først har fået tilbud, og det ændre sig ikke nu, selvom jeg har været logget ud , jeg får kun tilbud på den første server jeg loggede ind på
 

DeletedUser2591

Guest
hvorfor får man kun tilbud på en server og ikke på alle dem man er på ??
jeg er logget ind, men kun den server jeg loggede ind på først har fået tilbud, og det ændre sig ikke nu, selvom jeg har været logget ud , jeg får kun tilbud på den første server jeg loggede ind på

ok jeg kan så godt se at i skriver at man kun får tilbudet på den server man er logget ind på når tilbudet kommer, det må jeg så sige er helt hen i vejret, for hvordan skal man kunne vide hvilken server det er bedst at være logget ind på , når man ikke ved hvad tilbudet er. det virker godt nok ikke særligt gennemtænkt, man køber diamanter så man kan købe ind på black friday, og så virker det mere som et lotteri, frem for et godt tilbud

mvh sneulv
 
Senest redigeret af en moderator:
Top