Problem med at spillet hopper af og skærmen bliver helt hvid

DeletedUser2150

Guest
Hej jeg har det sidste stykke tid haft det problem at spillet hopper af og skærmen bliver helt hvid med en lille mørk ring i midten med det her tegn ! i midten det skete også før i tiden men kun meget sjældent nu sker det hele tiden og spillet er blevet svært at spille af den grund
 

DeletedUser2122

Guest
Hej jeg har det sidste stykke tid haft det problem at spillet hopper af og skærmen bliver helt hvid med en lille mørk ring i midten med det her tegn ! i midten det skete også før i tiden men kun meget sjældent nu sker det hele tiden og spillet er blevet svært at spille af den grund

Hej Kenni7

Det lyder som en flash crash.
Prøv at opdatere Flash.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2150

Guest
Jeg er ikke så god til det med pc hvad er flash og hvordan opdatere man det?
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg er ikke så god til det med pc hvad er flash og hvordan opdatere man det?

Hej Kenni7

Flash er en software der muliggør at du kan spille.
i fjern programmer kan du fjerne nuværende version, der efter søge efter flash med din søgemaskine og hente ny og opdateret version ned til din pc.

Jeg sender dig et link i privat besked

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2150

Guest
Hej fugazi jeg fik en til at hjælpe mig han snakkede om at der var en falsk flash installeret han rodede lidt med det så jeg håber det virker nu tak for hjælpen
 

DeletedUser2065

Guest
Med Google Chrome skal man ikke manuelt rode med flash programmet. Til gengæld er der lidt andre småskavanker hver gang der kommer opdateringer til flash.
 
Top