Opgaver vedr events

DeletedUser1460

Guest
Hejsa.

Jeg er fuldkommende uforstående for at man (hvis man spiller meget) skal vente på opgaver.
Vi er igang med Forårsbegivenheden og mangler 8 opgaver med 8 dage tilbage. Jeg er så pt nød til at vente med at lave næste opgave med 3 timer og kan kun løse 1 opgave om dagen de næste 8 dage!

1. Enten skal der flere opgaver i spil. (Og så giv bedste gave noget tidligere)
2. Opgaverne skal være svære.
3. Hvofor ikke smide 100 opgaver i spil, og dem som vil gå "all in" kan gøre det

Det er simpelthen så røvsygt at give den gas de første 15 dage for at blive "låst" de sidste 8-9 dage

Mvh
 

DeletedUser2122

Guest
Hejsa.

Jeg er fuldkommende uforstående for at man (hvis man spiller meget) skal vente på opgaver.
Vi er igang med Forårsbegivenheden og mangler 8 opgaver med 8 dage tilbage. Jeg er så pt nød til at vente med at lave næste opgave med 3 timer og kan kun løse 1 opgave om dagen de næste 8 dage!

1. Enten skal der flere opgaver i spil. (Og så giv bedste gave noget tidligere)
2. Opgaverne skal være svære.
3. Hvofor ikke smide 100 opgaver i spil, og dem som vil gå "all in" kan gøre det

Det er simpelthen så røvsygt at give den gas de første 15 dage for at blive "låst" de sidste 8-9 dage

Mvh
Hejsa King Richard.
Dine betragtninger vidergiver jeg til spiludviklerne.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2709

Guest
Enig med King Richard
De dagsopgaver, som flere er umulige af når at genneføre, hvis man ikke kender opgaven på forhånd. Det er bedre med f.eks 30 opgaver. Syndes måske lige at 100 er i overkanten, Efter de 30 opgaver modtaget man så beløningen. Der kan så være extra opgaver. Igen ikke dagsopgaver, og det kan så give en større belønning.
Men jeg syndes at alle der gennemføre opgaverne skal have beløningen, hvilket ikke for mit tilfælde har været muligt i de sidste 2 opgaver. OG SÅDAN har det eller ikke været i de mange år jeg har spillet. Siden 2013. Så hvorfor FOE ikke belønner dem som bruger tid på at løse opgaver, det kunne jeg godt tænke mig at vide
mvh
iamb2017
 
Top