Kamp i bølger

Daglig udfordring: Bekæmp denne mellemstore hær. det gør jeg så og står tilbage med 1 halvdød soldat, men ups, her har fjenden 5 friske soldater og jeg står der med håret i postkassen, for hvordan fanden skal man kunne slå en fjende med 2 kamp bølger, når man selv er begrænset med kun 1 bølge.
Det er sgu så latterligt!
 

DeletedUser2122

Guest
Daglig udfordring: Bekæmp denne mellemstore hær. det gør jeg så og står tilbage med 1 halvdød soldat, men ups, her har fjenden 5 friske soldater og jeg står der med håret i postkassen, for hvordan fanden skal man kunne slå en fjende med 2 kamp bølger, når man selv er begrænset med kun 1 bølge.
Det er sgu så latterligt!

Hej sommerVarmen

2 bølger er helt normalt. Det giver lidt udfordinger til spilleren når man kun har 1 bølge mod 2, men det er nu ikke så svært. Man få allerede inden kampen mulighed for at se hvilke tropper man kommer op mod i begge bølger , og der kan man så sætte den hær man mener er bedst imod dem begge. Ved at brug de forskellige terrænbonusser samt evt usynlighed og tage de værste tropper fra angrebet ned først vil man i de fleste tilfælde kunne tage begge bølger.
Mvh.
Fugazi
 
2 bølger er umuligt. Det er den slags der får nogen til at stoppe med at spille.
Er der 2 bølger mod mig, nægter jeg at kæmpe, uanset konsekvenserne.
"Ved at brug de forskellige terrænbonusser samt evt usynlighed og tage de værste tropper fra angrebet ned først vil man i de fleste tilfælde kunne tage begge bølger." Det er bullshit. Du kan IKKE tage 2 bølger. Men I er ligeglade.
 

Hyne68

Aktivt medlem
2 bølger er umuligt. Det er den slags der får nogen til at stoppe med at spille.
Er der 2 bølger mod mig, nægter jeg at kæmpe, uanset konsekvenserne.
"Ved at brug de forskellige terrænbonusser samt evt usynlighed og tage de værste tropper fra angrebet ned først vil man i de fleste tilfælde kunne tage begge bølger." Det er bullshit. Du kan IKKE tage 2 bølger. Men I er ligeglade.

Det er jo ikke sandt.
Der bliver dagligt nedkæmpet 2 bølger i KE og på Kontinent-kortet. Det er klart, at det for spillere med stor angrebs-styrke er nemmere end for spillere uden.
Så når man finder det umuligt, kan man enten "nægte at kæmpe, uanset kosekvenserne" eller arbejde på at blive stærkere og bedre på det taktiske plan - altså udnytte terræn-bonus, samt medbringe den mest optimale hær i forhold til den man står overfor.
 

S B M

Medlem
Hej har I også svært ved at besøge 45 kroer og samle 2500 kro sølv, det er faktisk ikke lykkes mig endnu.
Næste spørgsmål: Er der nogen der ved hvordan man sender en gruppe besked til alle venner, da det er bøvlet at skulle sende en ad gangen hvis man har 80-90 venner.
 

DeletedUser2122

Guest
Hej har I også svært ved at besøge 45 kroer og samle 2500 kro sølv, det er faktisk ikke lykkes mig endnu.
Næste spørgsmål: Er der nogen der ved hvordan man sender en gruppe besked til alle venner, da det er bøvlet at skulle sende en ad gangen hvis man har 80-90 venner.

Hej SBM City,
Personlig har jeg ikke svært ved at samle 2500 kro sølv.
Gruppebesked til venner er ikke muligt i spillet .
Forslaget er sendt til spiludviklere, hvorvidt det bliver en del af spillet kan jeg ikke sige noget om .

Mvh.
Fugazi.
 
Top