Varer fra sb-bygninger

Status
Ikke åben for yderligere svar.
efter KvK er startet og har kørt en periode, så føler jeg at det ville være en væsentlig forbedring af sb som giver bonus i varer, at man selv havde mulighed for at bestemme hvilken tidsalder man fik fra (skal selvfølgelig kun være op til tidsalder der er forsket).
-
Især når man har færdigforsket, og gerne vil kæmpe på KvK i tidligere aldre, så er det ikke altid at der er behov for MÆ-varer, her ville det være dejligt at der kunne vælges tidsalder for varene.
-
selv når der ikke er færdigforsket, sker det jo at der er behov for varer fra tidligere aldre, og her kunne det også være en fordel at man selv kan få varene fra sb.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Kan du uddybe dit forslag yderligere ?

Hvordan havde du forestillet dig at det skulle styres ? En indstilling som gjaldt for alle SB'ere eller ?
 
bl.a. når man er færdig med forskning, er det ikke sikkert, at man har behov for kolonialdervarer, hvis interessen for KvK- er i andre aldre end KA og MÆ, men f.eks DMÆ, så kan man ikke vende tilbage til at få DMÆ-alder vare fra SB.
-
samtidig sker det jo at der kommer nye tidsaldre, med forskning som kræver varer også fra andre aldre, og så har man brugt de tidliger aldres vare på KvK, og skal som det er nu til at bygge gl. vareproduktioner.
-
Derfor ville det være hensigtsmæssigt, at vi selv kunne gå ind på den enkelte SB og bestemme hvilken tidsalder vi ønsker vare fra (dog kun i de tidsaldre vi er i eller som allerede er forsket).
-
De nye sb som leverer varer direkte til skatkammeret, burde også have samme funktion, så der kan produceres varer til de tidsaldre de enkelte klanmedlemmer føler behovet for.
 

DeletedUser1071

Guest
Jeg har stillet lignende forespørgsel, bare på de SB'er der leverer varer til skatkammeret, så jeg kan tilslutte mig, at det bliver ALLE vareleverende SB'er :)
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg har stillet lignende forespørgsel, bare på de SB'er der leverer varer til skatkammeret, så jeg kan tilslutte mig, at det bliver ALLE vareleverende SB'er :)
hej Majsen3.
Dit forslag har været forbi spiludviklerne. Den vil give en skævvridning til klaner med mange/få skatydende SB.
Mvh.
Fugazi.
 

Therkildsen

Medlem
Det er vel bare at handle ned til tidligere tidsaldre? Det får du jo også mere ud af? Kan forstå til dem der producerer til skatkammetet
 

RisenShine

Medlem
Det er ikke bare at handle sig ned - efter KS er kommet til så er markedet gået dødt - så hvordan får vi vare når ingen vil handle - alle holder på deres vare
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top