Søgeresultater

  1. Orca

    Foe Helper

    Giver self god mening, men tænkte bare at når det pt er tilladt så ville det måske være ok, hvis det lige blev nævnt i den opdatering som så ikke længere gjorde det lovligt :)
  2. Orca

    Foe Helper

    Takker for svar, vil der blive givet besked, hvis programmets status ændre sig?
  3. Orca

    Foe Helper

    Jeg kan se at der er forskellige udmeldinger omkring tilføjelsen FoE Helper der findes til både Chrome og Firefox. Er det lovligt at bruge her på de danske servere?
  4. Orca

    Skattekammeret

    Nu har vi jo haft Sk en del tid, hvornår bliver det muligt at kunne lave en sortering i det så vi kan se folks donationer uden at dem fra SBerne er med? Burde vel være muligt da en magen til findes under begivenhedshistorik...
  5. Orca

    Skattekammeret

    Jeg undre mig over hvornår vi finder ud af hvad vi skal bruge alle de varer fra AF til VF i skattekammeret til, der er jo til åbning af KE i en sådan grad at det er grotesk? //Orca
  6. Orca

    Hvisk

    Jeg kan så meddele at det stadig er et problem. VI har testet det i klanen og det er ikke kun ved mig det sker. Kan vi ikke få fokus til at være der hvor vi skriver som førhen og ikke en prioriteret Hvisk?
  7. Orca

    Hvisk

    Jeg sad tirsdag eftermiddag og skrev en besked til min klan, da der var en der hviskede til mig. Cursoren forsvandt og jeg tænkte egentlig at det var pga lag, men da jeg havde sendt beskeden, så jeg at det jeg havde skrevet, inden jeg opdagede at den var forsvundet, stod i skrivefeltet på min...
  8. Orca

    Hvisk

    Hejsa Kan det passe at Hvisk har prioritet over Beskeder? Hvis ja må det da være en fejl... //Orca
  9. Orca

    FP Barren

    Ok, så må vi jo bare høste i bidder som i de mørke gamle dage, men tak for svaret :)
  10. Orca

    FP Barren

    Hej Kan det passe at barren med vores FP igen har fået et stop ved 10, hvor den så begynder at tælle forfra og ikke længere fortsætter med at tælle fra hvor den var kommet til? Mvh Orca
  11. Orca

    Opdatering til version 1.95

    Igen!!?? Hvad skal vi egentlig med Beta, når alle fejl bare ryger direkte på live serverne? Det er IMO ikke i orden, hils Inno og sig "stram op!" Har det været på Beta og er godkendt så må det være sådan det er...
  12. Orca

    Version 1.84

    Jeg vil begynde med at sige at det er dejligt at Inno endelig har hørt os og har givet os en log til SK. Når det er sagt, så vil jeg gerne påpege at den ikke er specielt anvendelig, når den ikke har en sortering, hvor man kan se de enkelte medlemmers bidrag uden at få deres bidrag fra samtlige...
  13. Orca

    Klan mesterskaberne

    Takker for afklaringen, men hvis den giver til niveauet, så må den jo også give til Prestigen. Så vist jeg kan se så får vi gennem niveauet Prestige Bonus. Ergo jo højere lvl i KE jo mere Prestige Bonus fra vores niveau og dermed en stigning i selve Prestigen. Er det korrekt forstået? :)
  14. Orca

    Klan mesterskaberne

    Den Klanstyrke vi samler ind i KE og har mulighed for at få 25% ekstra af, hvad giver den til? Er det i Prestigen eller vores Niveau i klanen?
  15. Orca

    Hehe, det var da vel heller ikke for tideligt så ;)

    Hehe, det var da vel heller ikke for tideligt så ;)
  16. Orca

    Rådhus forskyder tiden

    Mit har også skubbet sig næsten 24 timer over de sidste 3 uger...
  17. Orca

    Spørsmål til regler om "Fair play"

    Ja, det er jo helt klart stor forskel på hvordan vi hver især ser på spillet Tautilius. Og der er så sandelig også stor forskel på, i hvilken retning man ønsker éns klan skal bevæge sig. Men jeg takker for belæringen ;)
  18. Orca

    Spørsmål til regler om "Fair play"

    Kære Tautilius, nu handler tråden ikke om at folk bliver plyndret, men om at de bliver afpresset til at betale deres FP for at undgå plyndringer... Det kaldes i et mere nutidigt sprog 'dummebøder' i bedste fald. Og mit spørgsmål går på om man ikke kunne få ændret fortolkningen så det ikke er i...
  19. Orca

    Spørsmål til regler om "Fair play"

    Nu er det her en temmelig gammel tråd, men jeg ved at problemet stadigvæk er aktuelt. Jeg kan med min aller bedste vilje ikke forstå at noget der er ulovligt, og kan straffes med op til fængslesstraf i et hvert civiliceret samfund, kan være ok her. Der står flg i reglerne om FP:"Du skal...
  20. Orca

    medalje udvidelser

    Min den sidste kostede også 50.000 madaljer, så jeg tvivler på at andre spillere har kunne købe flere...
Top