Søgeresultater

  1. Orca

    Foe Helper

    Jeg kan se at der er forskellige udmeldinger omkring tilføjelsen FoE Helper der findes til både Chrome og Firefox. Er det lovligt at bruge her på de danske servere?
  2. Orca

    Skattekammeret

    Nu har vi jo haft Sk en del tid, hvornår bliver det muligt at kunne lave en sortering i det så vi kan se folks donationer uden at dem fra SBerne er med? Burde vel være muligt da en magen til findes under begivenhedshistorik...
  3. Orca

    Skattekammeret

    Jeg undre mig over hvornår vi finder ud af hvad vi skal bruge alle de varer fra AF til VF i skattekammeret til, der er jo til åbning af KE i en sådan grad at det er grotesk? //Orca
  4. Orca

    Hvisk

    Hejsa Kan det passe at Hvisk har prioritet over Beskeder? Hvis ja må det da være en fejl... //Orca
  5. Orca

    FP Barren

    Hej Kan det passe at barren med vores FP igen har fået et stop ved 10, hvor den så begynder at tælle forfra og ikke længere fortsætter med at tælle fra hvor den var kommet til? Mvh Orca
  6. Orca

    Indførelsen af en Warlock

    Jeg vil gerne foreslå at der indføres en Warlock, i en af de mange fantastiske events I laver. Den kunne fungere på samme måde som de slyngler I har i forvejen, og kunne tilhøre en af middelaldrene. Den kunne eventuelt bruges som forsvar og eliminere dele af modstanderens styrker, eller fjerne...
Top