Søgeresultater

  1. De nye bygning på byen

    Når man kører musen hen over Den nye Klan Ekspeditions båd, står der "Klik her for at gå til Klanslagmarkerne." Hilsen Frankie
  2. Slapt....

    Hej Inno, hvad er den nu af, kan i ikke engang bruge tiden på at ville tjene diamanter, har i virkelig så lidt tid at i ikke kan skrive Energidrikke, i stedet for begivenhedsvaluta???? Det er godt nok slapt folkens.... I kan godt skifte billedet, men ikke teksten.... Skuffet Frank
  3. Fjern jeres reklame eller få den til at virke

    Nu har jeg fået jeres Op til 35 ingredienser 10 gange, og trykker man på den stopper FoE med at virke, til gengæld kommer den HVER ENESTE gang jeg Genopfrisker spillet, hopper i Handel, KE, anden by, eller i den stil... Fix den eller fjern den, den må gerne vises een gang, men den skal ikke...
  4. Beskeder - Ekstrem tilfælde af linieskiftfejl

    Hej, dette er en sær fejl, har ikke set den før og tror ikke det kommer til at ske synderlig ofte, ikke mindre er det temmelig irriterende. Kopier nedenstående tekst ind i en ny besked, og tilføj mere tekst efterfølgende, hver gang man trykker på et bogstav flyter den "i" fra 1. til 2. linie...
  5. Ligatabellen?

    Hvad går der lige galt med Ligatabellen, det er det samme på alle 4 DK servere. Hvordan kan der IKKE være nogen i Bronze kategorien?
  6. Donation af Medaljer giver ikke point?

    Er det en fejl at der ikke gives point for at donere medaljer? Jeg mener at have læst at de skulle give 2 point stykket.
  7. SB Donations præmievindue

    Må sige det er begyndt at være TEMMELIG belastende at hver gang jeg får en belønning, kommer den op lige som jeg er ved at foretage mig noget andet, og trykker man uden for belønningsvinduet, så forsvinder det. Kan i ikke venligst lave det vindue så man SKAL trykke OK. Jeg ved godt at det ikke...
Top