Søgeresultater

  1. Ikon for aktivt boost

    Kan man ikke få et lille ikon som indikerer samt resttid, at man har aktiveret et af de tilgængelige boost. Dette ikon kunne eventuelt vises sammen med de øvrige i højre side af billedet
  2. Beskeder blinker ikke når ny besked modtages

    Og det virker stadig ikke :(:mad:. Er der nogen tidshorisont på dette ret irriterende problem?
  3. Bidrag til klanens skatkammer

    Hvorfor ikke gøre det muligt, at kunne søge på et medlem i denne funktion. Det kunne være super fedt, når man er i tvivl om et medlem har været online eller ej (før dot bliver gul) og det ville spare utrolig mange musseklik:)
  4. Slagmarkskonkurrence

    Der er 5 ligaer.
  5. Opdatering til version 1.93

    Jeg syntes altså, at det er super ærgerligt, at I har fjernet Besøg fra portrættet. Nu skal der bruges rigtig mange klik for, at besøge en spillers by :mad:
  6. Beskedsystem

    :) tak Hyne68, den havde jeg overset. Men super fedt med denne nye funktion (Y)
  7. Beskedsystem

    Jeg syntes det kunne være en super idé, at der for ledere i klanen var mulighed for, at tilføje nye medlemmer i en allerede eksisterende besked ? Herved kan vi oprette én besked for f.eks. klanhandler, SB skifte, KvK info samt meget mere og så kun skulle kigge ét sted - dette selvfølgelig under...
  8. Diskussion af nyt beregningstidspunkt

    For mig er dette helt ude af proportioner. En ændring af tidspunktet vil jo blot medføre, at der i de fleste tilfælde vil være frit spil for en angribende klan, idet størstedelen af DK’s befolkning jo er på job i dagtimerne og derfor ikke kan forsvare sine sektorer. Jeg kan godt læse, at det er...
  9. 2. spørgsmål julikonkurrencen

    Højmiddelalder
  10. Hurtigere og nemmere besøgsrunder (motivering / polering)

    Genial idé - lad os slå et slag for, at få det med i en opdatering hurtigst muligt :)
Top