Søgeresultater

  1. Vi fejrer vores 9nde fødselsdag!

    Tillykke med de 9 år, men er det ikke lidt sørgelige gevinster, taget i betragtning af de mange års støtte.
  2. Skt. Patrick konkurrence

    Hvor regnbuen ender. Men det passer ikke, har jeg hørt:-)
  3. Fodboldkonkurrence 2020

    BLÅ
  4. September lynkonkurrence

    Kunne godt lide, at der blev vist 2 opgaver af gangen. Må være en kærkommen lejlighed for de nye, at få en masse gode ting til de tidlige aldre. Personligt er jeg gået efter KA= Kundskabens Alter, så jeg er ikke skuffet. Kunne dog godt tænke mig, der var større chance for at vinde ønskebrønden...
  5. September lynkonkurrence

    Kunne godt lide, at der blev vist 2 opgaver af gangen. Må være en kærkommen lejlighed for de nye, at få en masse gode ting til de tidlige aldre. Personligt er jeg gået efter KA= Kundskabens Alter, så jeg er ikke skuffet. Kunne dog godt tænke mig, der var større chance for at vinde ønskebrønden...
  6. Version 1.119

    Jeg fatter ikke ændringen af udseendet på varebygninger og krigere, chancen for at lave fejl, og bruge diamanter er blevet større. Medmindre lige det er meningen.
  7. Forge Bowl begivenheden

    Jeg må erkende at Super Bowl ikke rigtig har fanget min interesse, har dog snart gennemført den, men jeg kan bedre lide de Events, hvor tilfældighederne også spiller lidt ind. Bl.a. så kommer der jo snart wm i fodbold, og der er det mere et ? om at være der på det rigtige tidspunkt. Dette spil...
  8. Lynkonkurrence - Årets bedste begivenhed?

    Klart Sommer Event
  9. Lynkonkurrence - Årets bedste begivenhed?

    Absolut Sommer begivenheden.
  10. Konkurrence - 7 dages gavefest!

    vonscholten 300 Diamanter
  11. Nye spille regler - Spørgsmål

    Jeg undrer mig over jeres kommentar i Kommunikation 2, (i højre margen). I skriver at Administraionen finder det ulovligt at man nedtoner brugen af ulovlige stoffer eller fremmer anvendelsen af de nævnte stoffer. Personligt fatter jeg intet af dennne sætning. Forklaring udbedes. mvh V
  12. Version 1.31 diskussion

    Jeg syntes, at det er ærgerligt at blive afvist ved brug af eget Username, ligeså at blive afvist med E-mail adrr., det er ikke første gang, at dette er sket. Denne gang i næsten 2 dage. Er det mig der er et skvadderhoved, eller har der været fejl. mvh. vonscholten
Top