Søgeresultater

  1. Pagode

    Takker - og det rækker :-) jeg er med og tænkte blot at sidst den var der stor der vis ildpagode :-)
  2. Pagode

    Pagode - er det ligmed en Ildpagode ? den er der i dag på eventen :) hilsen Tommy
  3. Lynkonkurrence - Årets bedste begivenhed?

    Det er den event der er tidsbegrænset og ikke tilgodeser dem som har al tid til kun at sidde i FoE - jeg mener at de gentagelsesopgaver som er så tidskrævende at man kun kan tage dem hvis man af en eller anden grund går hjemme :-) (ikke negativt ment) men det kan være svært at få et job til at...
  4. Begivenhedshistorik for klan

    og nu er der gået et par år - mange spiller stadig FoE :-) Nogle bruger rigtige menneskepenge på det - Så hvordan går det med at få den historik?? Tommysel - Memento
  5. Reperations-sæt til specielle "bygninger og andet"

    Kære alle Jeg sidder tit og ærgre mig over at jeg skal slette en "Dronning/konge/Fan-butik" eller hvad ved jeg - Kunne det da ikke være en god ide, hvis man på højde med f.eks. et Film Studio som købes for diamanter, så kunne købe disse reparations-sæt, det er jo ærgerligt at slette noget...
  6. Markedsplads: "Vis kun venners tilbud"

    Er enige med Callon og det kan udbygges mere! Når man laver handler og sætter "flueben" i "kun klan" så kan jo kun se sin klans tilbud - det er OK. Man skulle måske have en også, hvor man kunne lave tilbud/handler "uden for klanen" så dem der kontrollerer om man overholder klanens regler...
Top