Søgeresultater

  1. Leon Kobatis

    Brothers & Sisters har plads til DIG!

    Vi har haft en rigtig god tid på Brisgard, men er nu ekspanderet til Cirgard hvor vi har haft en rigtig god start. Men vi mangler DIG! Vi har nogle få minimumskrav, men de er ikke svære at leve op til, når man er en aktiv spiller ;) Du behøver ikke svare dette indlæg, men bare gå på Cirgard...
  2. Leon Kobatis

    Rumalder Titan

    Hvornår er Rumalder Titan planlagt til lancering?
  3. Leon Kobatis

    Ny tidsalder

    Det var så for et år siden...
  4. Leon Kobatis

    Jupiters måne

    Hej! Er der nogen, der kan sige hvornår denne tidsalder bliver åbnet? (bortset fra beta-serveren) Vh. King Lear
  5. Leon Kobatis

    Klan administrations beskeder

    Dette sker også på b-serveren. Kan vi få en fælles besked på hvornår problemet ventes løst?
  6. Leon Kobatis

    Ny Admin tråd

    Samme her
  7. Leon Kobatis

    Ændringer til beskedcenteret

    Så mangler vi bare at ledertråden ikke medtager alle spillere...
  8. Leon Kobatis

    Ændringer til beskedcenteret

    Jeg lader beskeden gå videre, og så håber vi på det bedste.
  9. Leon Kobatis

    Ændringer til beskedcenteret

    Vi har problemer med besked-systemet på b-serveren. Og nye medlemmer har kun en gråknap, når de forsøger at annoncere deres SB på en bytte-tråd.
  10. Leon Kobatis

    Diskussion - Fodboldbegivenheden 2020

    Ja, vi mangler lige at blive oplyst om hvad der gør Hippodromen værd at få. dvs . varer, FP, medaljer osv.
  11. Leon Kobatis

    Klan Slagmarker - hvilken spiller kæmper?

    Tak for din besvarelse. Sammen med mine med-ledere, har jeg virkeligt prøvet at lægge hjerne i blød, for at sørge for at der ikke opstår tvivl om hvor der må angribes i Klan Slagmark. Men ak. En af mine med-ledere er imidlertid beta-tester, og fortæller mig at udviklerne arbejder på, at man vil...
  12. Leon Kobatis

    Klan Slagmarker - hvilken spiller kæmper?

    Jeg har et problem i min klan. En spiller følger ikke ledelsens anvisninger og vælger selv sine kampe på Klan Slagmark, men jeg véd ikke hvem. Hvordan finder jeg ud af det?
  13. Leon Kobatis

    Brothers & Sisters er klar til DIG!

    Vi en god og hjælpsom klan, der har plads til alle, ny såvel som erfaren spiller. Der er auto-indmeldelse, og du får naturligvis en velkomst-mail, så du ikke starter på bar bund uden at kende vores sjove vaner! :) Vi spiller Klan Ekspedition og det ny Klan Slagmark.
  14. Leon Kobatis

    BREAKING NEWS! Brother and Sisters er nu åben for medlemmer!!

    Idag blev klanen "Brothers and Sisters grundlagt! "Nattevogterne" var kørt død pga. grundlæggere, der ikke længere besvarede beskeder. 26 medlemmer valgte derfor at medvirke til skabelsen af en ny og aktiv klan, med mere tydelig struktur. Der var højt humør fra tidlig morgen, og alle har en...
  15. Leon Kobatis

    The Guardians Angels søger klanmedlemmer

    Vi er en klan, hvor vi har det rigtigt hyggeligt og hjælper hinanden, hvor vi kan. Vi spiller KE og hvis du spiller fra PC, så er der også god mulighed for KvK. Vi har FP-karruseller og fair handel. KOM GLAD! :):):)
  16. Leon Kobatis

    Fejl i bonus-opgave

    Problemet er løst. Undskyld ulejligheden. :-)
  17. Leon Kobatis

    Fejl i bonus-opgave

    Tak :-)
  18. Leon Kobatis

    Fejl i bonus-opgave

    Verden: East-Nagach Browser og Version: Google Chrome og Microsoft Edge, begge nyeste versioner Oversigt af bug'en: Screenshots: Hvor ofte opstår det: Det forsvinder ikke trods F5 eller fjernelse af midlertidige browserfiler Vigtighed: Bonus opgaven kan ikke annuleres Præventive Handlinger...
  19. Leon Kobatis

    Opgaverne i Events

    Hej. Jeg er desværre begyndt at undre mig en del over opgaverne i de events, der bliver lanceret for tiden. Senest i Van Gogh eventet, hvor det fremgår, at spillerne skal gennemføre 55 produktioner af 15 min. Det er blot et af flere eksempler på opgaver, som jeg mener stiller krav til...
  20. Leon Kobatis

    KvK på mobil og tablets

    Tak for besvarelsen :)
Top