Søgeresultater

  1. sigenstroem

    Fejl i historieopgave, exe fil

    Er ikke helt sikker på i vil have jeg overtager den ene fil, gør det gerne.;) https://www.dropbox.com/s/rq43epbqm6vhm5x/Screenshot_20181209-111514_Forge%20of%20Empires.jpg?dl=0
  2. sigenstroem

    Mulighed for opgraderinger til event bygninger

    Vi sidder alle sammen med forskellige opgraderinger til event bygninger, som vi pt. ikke kan bruge til en pind. Så har 2 forslag, til hvordan vi som spillere vil kunne få mere ud af dem. 1: Den daglige opgave, her kunne det være en mulighed at man kunne vinde en valgfri opgradering når man får...
  3. sigenstroem

    Frisættelse af områder.

    Kan man ikke lave det således, at et frisat område ikke kan tages i 48 timer / 2 DB kørsler. Så fjerner vi fordelen ved at gøre det og skaber nogle flere reelle kampe. Som det er nu, kan man med et hurtig inetforbindelse når serverne køre som de skal snuppe flere kampe inden andre kan komme ind..
  4. sigenstroem

    Log på SB

    Er det muligt, at man kunne lave en feature hvor man kunne se hvem og hvornår der er lagt FP i ens SB. Ganske som man har det med klanens skattekammeret. Kunne være fedt at kunne følge med i hvem, hvad og hvornår
  5. sigenstroem

    Donere bygninger

    Hvornår åbnes der op, for at man kan give de ekstra bygninger man har på lager væk til klanmedlemmer.?? Jeg kan dårligt forstille mig, at jeg er den eneste som muligheden for dette.
  6. sigenstroem

    Søger støtte og handel venner..

    Søger venner som har lyst til at støtte, handle og bytte FP... Kan pt. levere vare fra kolonitiden, tjære, porcelæn og til dels de andre.. Mangler talkum, messing.. :)
Top