Søgeresultater

  1. Forslag til evt nyt KvK

    Der har været lidt rygter om at der "måske" kommer mere til KvK delen i spillet, det er kun svagt hentydet af Inno, så ikke noget vi ved med sikkerhed. Jeg er ret overbevist om at innogames nok kan diske op med noget godt, men jeg vil alligevel gerne lige foreslå følgende. Hvis der kommer nye...
  2. Ekspeditions Klanen søger KE spillere.

    Hvis du går meget op i at spille klan ekspeditionen af egen interesse for gevinster og udfordringer og kommer langt hver uge, så er Ekspeditions Klanen måske stedet for dig. Vi har dog lidt krav til vores medlemmer, men de er baseret på KE og oplåsning af alle baner i KE. 1. Man skal mindst...
  3. Arktisk havn og points

    Hej, har lige fået min havn og har sejlet et par ture, i går tjekkede jeg så lige hvor mange points det gav at reparere min båd, da der er et forbrug af varer, som så burde give points, men det gav intet, og det samme gælder når man hyre folk til båden. Bør man ikke få points for det forbrug af...
  4. Popup vinduer fejl

    Efter sidste gang KE blev lidt forsinket lidt om morgenen, kommer mine popup vinduer i spillet først frem efter jeg har været væk fra min by på den ene eller anden måde. Historikken kommer ikke frem når jeg starter spillet, men kommer først frem når jeg har være inde på KvK kortet f.eks, eller...
Top