Søgeresultater

  1. Forge plus

    Hvorfor er der forskel i prisen på Forge plus imellem de enkelte spilleren - jeg ved godt der er forskel på App og PC - men selv på App er der forskel svingende fra 280 til 449 kr. Men har i for øvrigt fået en hjerne blødning, man får jo ikke en skid af værdi for de penge
  2. Spiller billede

    Nu hvor man så at sige kan købe alt på auktionen eller via diamantkøb - kunne det så ikke også være sjovt hvis man kunne købe sit “eget“ billede, forstået på den måde at der kun var det ene billede på hver server
  3. Manglende applikation

    Efter Klanslagmarkerne er blevet introducere, syntes jeg der mangler en funktion i dette ellers så glimrende spil. Ved klan slagmarkerne, er der en åbenlys Skævhed, svaghed, fejl - kald det hvad i vil, - men små klaner har ikke en jordisk chance for at opnå noget stort I Og så er det her jeg...
  4. Læg bygning på lager

    præmien " læg en bygning på lager" syntes er er alt for overvurderet i værdi som gevinst i events og KE Reelt syntes jeg den er værdiløs, når man ikke kan lægge diamant bygninger på lager, og kan ikke rigtig se behovet for denne funktion
Top