Søgeresultater

  1. soehest

    Slettede beskeder

    Jeg har desværre været nød til at melde mig død nogle måneder. Desværre varede dette mere end 60 dage så da jeg logger på igen er der ingen beskeder. Jeg kan se på denne side (Beskeder og Chat) at ALLE beskeder ældre end 60 dage bliver slettet. Burde dette ikke laves om til at læste beskeder...
  2. soehest

    Marts storslået bygninger

    Det kan være de bliver bedre i April ;-)
  3. soehest

    venner og klan medlemmer.

    Ja og måske man også kunne inkludere nabo-venner, gamle-venner, venners-venner og u-venner. Mulighederne er nærmest uendlige. Jeg tænker også lidt man kunne lave en venners hal istedet for en kro. Og så have pænt store borde, måske med plads til flere hundrede af alle disse nye venner. Sikke da...
  4. soehest

    Rumalder: Mars

    Jeg er nød til at rose Innogames for måden man denne gang har tilført spillet en ny tidsalder. Jeg er glad ved at man ikke skal hen og spolere byen for at bygge varerbygninger der vil producere varer man (formentlig) ikke skal bruge til noget som helst når man er færdig med forskning...
  5. soehest

    2 sporet vej

    Jeg vil godt sige undskyld for at være en smartass. Jeg synes dit forslag er supergodt. Måske det kunne løses ved at få indført krympesæt til veje ligesom de nye krympesæt til ønskebrønden. Hvis man så bruger det på en enkeltsporet vej kunne det måske laves til en cykelsti?
  6. soehest

    2 sporet vej

    Det er faktisk allerede lavet. Det hedder en enkeltsporet vej ;-)
  7. soehest

    Placering af dobbeltsporede veje

    Lidt bonus info: Dobbeltsporede veje kan placeres "skævt" på rådhuset så vejen kun et felt rammer. Det er stadig en gyldig vej.
  8. soehest

    Forårsbegivenheden 2018

    Jeg mindes ikke at jeg har sagt noget om at jeg ikke havde forventet et forbrug af diamanter. Jeg kaster diamanter efter spillet som var jeg millionær og selvfølgelig har jeg brugt diamanter på at få 3 fulde sæt. Det er hvis du prøver at læse hvad jeg skriver ikke det der er problemet. Problemet...
  9. soehest

    Forårsbegivenheden 2018

    Jeg må indrømme at denne event som jeg synes minder meget om Forge Bowl begivenheden simpelthen for svært at få noget udbytte ud af. Det er lykkedes mig at skrabe 3 level 2 bygninger op, ved brug af mange diamanter. Hvert sæt består af 5 bygninger og jeg har 3 fulde sæt. Dvs jeg mangler "kun" 13...
  10. soehest

    Manglende quests og så dukker de pludselig op

    Jeg kan ærlig talt ikke se hvad du prøver og bevise med din youtube video og hvad bolde der afviger i vægten har noget som helst med den her samtale at gøre. Hvad bliver det næste? Skal vi snakke om hvorvidt der har været nogle på månen? Jeg prøver at forklare dig at det kan lade sig gøre og...
  11. soehest

    Manglende quests og så dukker de pludselig op

    Fokus tak. Dit argument er at det ikke er random, men decideret snyd. Mit eksempel og forklaring viser at det ikke nødvendigvis er tilfældet. At deres kode så er skidt siden et timing problem bringer præmien op før hjulet er stoppet er en helt andet ting.
  12. soehest

    Version 1.122

    +1 Det er en super irriterende ændring.
  13. soehest

    Manglende quests og så dukker de pludselig op

    Med din mangeårige erfaring inden for programmering af hjemmesider må du vide at for at lave en random event er der forskellige løsningsmodeller. Du har lagt dig fast på at præmien udtrækkes ved hjulets stop og sammenligner det med trækning af lotto tal. Jeg vil argumentere for at du ikke kan...
  14. soehest

    Skattejagt?

    Du kan bruge Puffin Web browser til skattejagt. Jeg bruger det selv på iphone, og der skulle også være en version til Android.
  15. soehest

    Karnevalskonkurrence

    Jeg ville invitere Michena fra Cirgaard med til karneval. Hun er altid god for en snak, meget hjælpsom og en rigtig god ven :-)
  16. soehest

    Version 1.119

    Nice mange tak for denne forbedring :-)
  17. soehest

    Vinterbegivenheden 2017

    Ja det viser at det er vigtigt at læse det med småt :D Jeg har når eventen er færdig samlet 1 af hver bygning. Jeg ville også ønske jeg havde været lidt mere opmærksom lol :D
  18. soehest

    Oraklet fra delphi - Læs venligst

    Fokus tak. Vi snakker udelukkende om at man trækker de FP ud af spillet som er kommet ved snyd gennem Oraklet (hvis jeg har forstået deres oprindelige udmelding korrekt) At Inno har dummet sig er en helt anden snak. Du argumenterer for at man bare skal beholde FP som man har fået fra en buggy...
  19. soehest

    Oraklet fra delphi - Læs venligst

    Som jeg sagde (som jeg læser det og forestiller mig) trækkes alle FP ud af spillet der er kommet via en udnyttelse af en fejl i Oraklet. Jeg synes bestemt det er den rigtige måde at gøre det på. Din tankegang holder ikke i min verden. Det er en ressource i spillet der er kommet via udnyttelse af...
  20. soehest

    Oraklet fra delphi - Læs venligst

    Som jeg læser det har nogen udnyttet denne fejl til at få flere FP end tiltænkt. Disse FP som folk har snydt sig til på denne måde er blevet trukket ud af spillet. Innogames har handlet, og som jeg ser det er løsningen der er valgt den eneste rigtige måde at gøre det på. Hvad havde du...
Top