Søgeresultater

  1. Køb af FP

    vi er efterhånden mange spillere med en møntsamling på mange milliarder, som fx kunne veksles til FP Dette er dog en overmåde omstændelig opgave, da man kun kan købe1 fp ad gangen og højst 10 før bjælken skal tømmes igen.. jeg vil derfor foreslå, at man opdaterer disse forhold, så der kan...
  2. Spørgsmål og feedback om klanslagmarkerne

    skatkammeret i klan - slagmarker er det det samme som bidrager til kvk... eller sagt på anden vis, vil de enorme mængder af f.x. mars varer i det almindelige sk kunne bruges til kamp i klan - slagmarker
  3. Spørgsmål og feedback om klanslagmarkerne

    Vil sammensætningen af slagmarkerne ske på tværs af alle verdener som i KE, eller er det kun hver verden for sig
  4. Lynkonkurrence - Årets bedste begivenhed?

    sommerevent
  5. December Konkurrence

    julesløjfe
  6. Daglige udfordringer

    helt enig sigenstrøm... udbyttet svarer slet ikke til indsatsen... i dag fik jeg bl.a. 24 x 8 timers produktion og forhandle 2 møder i ke... og hvad kunne jeg så opnå ved.... jo måske 10 fp... daglige udfordringer er en dødssejler af værste skuffe. minder lidt om ke da kamp nr. 48 gav 1 bp til...
  7. Oraklet fra delphi - Læs venligst

    Det er ret beskæmmende, at man fra innos side bruger ord som udnyttelse og misbrug af en fejl i spillet. p På den måde får man det til at fremstå, som om de spillere, der har opnået en fordel, nærmest er skyldige i noget "kriminelt". I stedet for at erkende at der er tale om en fejl, som ikke...
  8. Krebs...

    wblancelot fandt løsningen ved at bruge 250 dia... krebs skal produceres i en skaldyrsfarm og ikke en krebsefarm, som ikke eksisterer... flot inno,,,, NOT
  9. Krebs...

    en af opgaverne i oceanien del 4 lyder på at producere krebs i en krebsefarm... måske er jeg blind, men kan ikke finde krebsefarmen i forskningstræet.. hvor finder man krebsefarmen henne ;-)
  10. Konkurrence - 7 dages gavefest - dag 2

    cumulus, HOF, arvahall
  11. Konkurrence - 7 dages gavefest!

    Cumulus, mesterkæmperoase, dinegu
  12. Konkurrence .- Din bedste FoE oplevelse

    Jeg er ikke i tvivl om, hvem vinderen skal være.. Der er kun een person i dette spil, der fortjener at vinde denne ærefulde titel. Og denne person er WBLancelot, som nok er mest kendt fra Frihedskæmperne i Cirgard. Han er en enestående spiller, som gang på gang overrasker med sine taktiske...
  13. For mange klik

    tjah.... uenig kan man jo ikke være.. men mit håb forsvandt for over et halvt år siden... intet feedback for dette indlæg overhovedet fra inno.... https://forum.dk.forgeofempires.com/index.php?threads/støt-knappen-supplement.2690/
  14. KVK - Alle mod alle

    Vi har nu fået Klan Ekspeditionen i gang og den kører for fulde omdrejninger... Man kan nu risikere at være i pulje med sine egne klaner på en gang, hvis uheldet er ude... Vi kæmper således på tværs af alle verdener, hvilket er en nyskabelse, som ellers ikke er god latin andre sammenhænge...
  15. Klan Ekspeditioner

    Man bør ganske alvorligt overveje at udskifte hovedpræmien i ke, når spillet er gennemført.. det er ganske uhørt at "præmien" for at gennemføre 48 kampe med stigende sværhedsgrad skal være en ja, risiko ikke chance, for at få 2 bp til RT... og risikoen er gudhjælpemig 65%.... det duer ganske...
  16. Støt knappen. supplement

    hejsa alle ivrige foe spillere vi fik for et stykke tid siden en stor hjælp i foe med støt knappen, som reducerede tidsforbruget med at motivere eller polere væsentligt.. virkelig fint men nu er tiden måske inde til at udvide denne funktion, så der bliver udvidet med en "Støt resten" knap, så...
  17. Spydkæmper (bronzealderen) på AA kortet ??

    @dl... ja, det er rigtigt dl. men reglerne om sprogbrug gælder vel nok især også for dig... så du bør nok overveje, om formuleringer som " hvorvidt brug af BA tropper er en omgåelse af de nye KvK regler eller ej" er passende. du insinuerer nærmest, at der er tale om en omgåelse... og husk lige...
  18. Klan Ekspeditioner

    Jeg mener at en af de afsluttende præmier, alm. kulturbygning i R3, er alt for dårlig som afsluttende præmie, og så med så stor risiko for at blive udtrukket... :cool: det vil ikke animere spillere til at gå hele vejen, så hellere f.x. 2 Kundskabens Altre med 5% chance.. :D Har hørt flere...
Top