Søgeresultater

  1. Opdatering til version 1.186

    Jeg mener stadig, at klantråde fra start af automatisk burde være landet i klanfanen. Det er desuden kun her muligheden 'vigtig' og 'lås svar' (2 gode nye muligheder) findes. Jeg mener også, at det burde være muligt for klanleder, af forskellge årsager, at flytte/sende tråde mellem de forskelige...
  2. Opdatering til version 1.186

    Det er både ulogisk, fustrende og upraktisk at klantråde, som oprettet af klanleder, ikke ligger i klanfanen..... disse er jo netop kun til klanen/klanmedlemmerne og man har ikke engang mulighed for at flytte/sende dem til den rette fane.......
  3. Fodboldkonkurrence 2020

    Blå og Gul
  4. Opdatering til version 1.180

    Hvor længe skal vi egentligt vente på det nye look på Fredstårnet ?
  5. Februar Konkurrence

    Dublin
  6. Spørgsmål og feedback om klanslagmarkerne

    Hej FrejaSP Tak alle dine svar :) Et sidste spørgsmål : kan man tilgå KS fra PC ?
  7. Spørgsmål og feedback om klanslagmarkerne

    Nogen i min klan har fået den forståelse, at det nye KVK kun er til andre devices end PC og at det gamle KVK køre sideløbende ?? Kan man spille det nye KVK i andre tidsaldre en den man selv er i ??
  8. Spørgsmål og feedback om klanslagmarkerne

    Ok - men jeg mente om man mister de tropper og varer man har brugt i det nuværende KVK…. ?? og skal man frisætte de nuværende sektorer eller falder man så i rang ved overgangen til det nye KVK ?? (Synes i øvrigt at det er skørt at klanens deltagelse i KE, eller mangel på samme, har...
  9. Spørgsmål og feedback om klanslagmarkerne

    Hvad sker der med de varer og hære, som man allerede har brugt på nuværende tidspunkt i de indtagede sektorer ?
  10. Content day 6

    5 + 5 + 5 = 15 5 + 7 + 3 = 15 7 - 2 = 5 7 x 3 = 21 21 + 15 = 36 Svar : 36
  11. Content day 5

    Førsteslag
  12. Content day 4

    På siden med overskriften 'Grundlæggende'
  13. Content day 3

    Heksen
  14. Lyn konkurrence: Gæt en bygning - Vinderne er fundet

    Alcatras
  15. De Gæve Gallere søger nye aktive spillere : )

    De Gæve Gallere er en nyopstartet klan og vi søger nye aktive spillere : ) Hvis du har mod på at være med til at opbygge og præge en ny klan er du velkommen her : ) Skrive til Masterpeace og du vil få en invitation.
  16. Find Kleopatra

    Colosseum
  17. Påske konkurrence : Find påskeægget!

    WIKI : Vennernes Kro
  18. November lyn konkurrence

    Det jeg bedst kan lide ved at spille Forge of Empires er........Alsidigheden ved bla. -Fællesskabet om at støtte og opbygge klanen og hinanden -De mange konkurrencer/events og præmier -At bygge om i byen og sidde og pusle med, at få det hele til at passe sammen,når der kommer nyt :):D;)
  19. 8 Dages gavefest - Juli udgave DAG 1

    Masterpeace 300 Diamanter Dinegu
  20. Konkurrence - 7 dages gavefest - dag 4

    MasterPeace 300 Diamanter Brisgaard
Top