Søgeresultater

  1. Forslag og Ideer 2021

    En ide til besked-trådene, synes det vil være dejligt hvis man kunne ligge et skema eller/og billeder ind i trådene. Så håber det er noget I vil overveje at tage med i jeres overvejelser :)
  2. Lynkonkurrence - Nu med vinderne

    Det bedste ved spille er klart at være i en super god klan, hvor fællesskab er i højsæde :) Men for mig er det bedste Ke, syndes det er spændende at se hvor langt jeg når inden der skal forhandlinger på i stedet for at krige ;)
  3. Lyn konkurrence

    Det sociale har meget høj prioritet, men Ke er også en super vigtig faktor for spillet, Ke fordi man kan gå hele vejen, hvis man har lyst, (er ikke afhængig af de andre) og så kan man vinde gode gevinster.
  4. Fodboldkonkurrence 2020

    Det kan blå :)
  5. Tidsalder konkurrence

    Jeg vil vælge Rum... det at kunne rejse til andre planeter og /eller længere ud i rummet er vildt spændende
  6. Marts Konkurrence: Oldtidens Egypten

    det må være Giza :)
  7. Udfordring 4

    Opgave 1: 4 F Opgave 2: 1 F Opgave 3: 5 C Opgave 4: 2 D Opgave 5: 4 A
  8. Udfordring 1

    1 - 4 - 6 - 10
  9. Udfordring 3

    1: Spøgelseshus 2: Notre Dame 3: Dunkel Døråbning 4: Aachen Domkirke 5: Gal videnskabsmands laboratorium 6: Det sorte tårn 7: Forladt psykiatrisk hospital 8: Fugleskræmsel 9: Cheatu Frontanac 10: Hjemsøgt tårn 11: Lygtemandskapel 12: Dødeby
  10. Udfordring 1

    Nr. 1
  11. Udfordring 2

    Jeg vælger spøgelsesbruden ;) Hun er for lækker
  12. Halloween konkurrence - Feedback tråd

    Synes det burde være lettere at finde alle bøger... i stedet for kun af finde rigtig mange af den samme slags. Men synes det er en sjov/hyggelig event :) Og kunne være fedt hvis man i eventen (også dem fremover) kunne vinde opgraderinger.. læg på lager.. udvidelser osv. de ting som man tit mangler
  13. Udfordring 1

    Nr. 1
  14. Sommer konkurrence!

    Svømmehallen, så kan jeg blive kølet ned i den her varme ;)
  15. Konkurrence: National sangen

    Må da være denne her :) Guderne (Athena) som kriger, forfører, plyndre og HJÆLPER og så det snart jul ;)
  16. Halloween konkurrence

    Den "forkerte" er 6 G
  17. September lynkonkurrence

    Sjovere og bedre begivenhed denne gang :) opgaverne var mere krævende og sjovt at "bage" forskellige kager. Manglede at kunne bytte ingredienserne, så man kunne få nogle af dem man ikke fik for mange af... Gode præmier men kunne godt ønsket at kunne vinde udvidelser ;)
  18. Find Kleopatra

    https://dk.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=Colosseum
  19. December Konkurrence

    Mine øjne faldt på juleklokkerne først :) de hænger så fint sammen to og to på træet..... men julestjernen er også meget flot, som prikken over i´et.... sidder den der og stråler :)
  20. 8 Dages gavefest - Juli udgave DAG 2

    Athena66 Diamanter :) Gerne på Dinegu
Top