Søgeresultater

  1. Spørgsmål og feedback om klanslagmarkerne

    Nabo-chat bliver aldrig brugt, Så kunne den ikke bruges til klanslagmarker-chat ?
  2. Lyn konkurrence: Gæt en bygning - Vinderne er fundet

    Alcatraz
  3. HTML5 Feedback

    Bruger Crome og windows 10 Jeg synes at det tager væsenligt længere tid at indlæse spillet. Er det noget der kan gøres noget ved
  4. FP Barren

    Jeg havde lige høstet og havde over 100 på barren og pludselig var de væk ?
  5. Præstations popup

    Enig
  6. Bonus på varer

    Hejsa jeg har indtaget provins i Den postmoderne Tidsalder som giver bonus på koks men har alligevel ikke bonus på stål ? mvh. fartilfire
  7. Beskedcenter

    Takker for svaret skolehaven, så starter jeg forfra i brisgard, vil lige bemærke at jeg spiller på 2 pcer. 1 til Arvahall og 1 til Brisgard mvh. torben ps. hvordan slettes min nuværende Brisgard verden?
  8. Beskedcenter

    Hejsa Jeg spiller både i Arvahall og Brisgard mit problem er at jeg får beskeder i Arvahall ang. Brisgard og visa versa Er der en måde til at undgå dette, da jeg syntes at det er forvirrende? kan jeg for.eks skifte spillenavn og mailadresse i Brisgard uden at miste status? MVH...
  9. Udvideser

    hejsa stor blev min overraskelse, da jeg ikke kunne købe udvidelse for diamanter var ikke klar over at der var begrænsning, el. hvad? normalt vil de jo gerne have vores penge så hvorfor denne begrænsning? mvh. fartilfire
Top